Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
14. aprill 2005 6:13
Tagasi
Trüki lehekülg

23. aprilliks planeeritud rallikrossi etapp lükati edasi

Kommentaare lisatud: 56

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
vaade, 15.04.2005 10:13
Rehvi mõõdud max195 ja min 65 on olnud Standardi algusest peale !!!
Kuna tänavune rinka etapp tuli suht ootamatusena, siis pole keegi veel juurelnud selle üle kas seda mõõtu peaks muutma.
Mis Superkrossi asfaldi etappe puudutab, siis seal saab etapijuhendiga rehvi vabaks lasta, nii nagu seal müügikohustus kirjas on - see ju ka pole Standardi tingimustes.

T.Kutsar, 15.04.2005 10:14
Jätkub ...
b. Kuna need rehvid on tehtud tavatarbijale, siis ei ole siin mingeid erilisi karkasse ja segusid välja arendatud. Seega on tase suhteliselt ühtlane ja ka suure raha eest ei ole võimalik tehnilist eelist saada. Ei ole võimaliik osta ca 2500 ,- krooni eest rehvi 205 / 55R15 , mis on kordades parem kui konkurendi 195/65R15

Lähtusime siin ka ringraja tehnilistest, et jõuaksime olukorrani, kus ühe tehnilise järgi saab sõita ni rr, rk, sk, rs. Ei ole normaalne, et Eestis on 20 võistlejat, kes sõidavad 3 paralleelses sarjas 6 arvestusklassis 4 erineva tehnilise tingimuse järgi.

T.Kutsar, 15.04.2005 10:20
Veel Jätkub !

3. Aasta 2004. Eelmisel aastal olid tehnilised sk ja rk Standardis erinevad, aga sel aastal kehtivad vaid ühed tehnilised tingimused ja need ion rk Standardi omad. Kes seda veel ei teadnud, ei ole mõtet siin enam 3,5 kuud peale hooaja algust ja kokkulepete sõlmimist tatti pritsida - lihtsalt magage edasi !

Kui kellegi jääb midagi arusaamatuks, küsige neilt, kes teavad või on tingimusi koostanud. Ka mina vastan hea meelega (tel. 56 246 001või tanel@karumaa.ee ). Püsivate probleemide puhul pöörduda tel. 112.

Kallid inimesed! kellel on igav või pea täis hirmasjalikke mõtteid, võtke minuga palun ühendust - kogu Eesti autosport vajab Teid!


Lugupidamisega,
Tanel Kutsar

to vaade, 15.04.2005 10:23
Jättes kõrvale kõik emotsioonid siis soovitan keskenduda kahele dokumendile- Standardklassi tehnilised ja Eriste kokkuleppe ERKga.Ülejäänud jutt on lihtsalt udu.Kui mees andis sõna siis peab ta seda ka pidama ja mingi nipitamine ei lähe mitte.

vaade, 15.04.2005 10:37
ei, nipitamine muidugi ei lähe, aga arvan et kokkuleppele alla kirjutades kas a) Eriste kohe tedais et kokkulepe on formaalne ja nipidamine ok või b) ei olnud Eriste enne kokkulepet mõlemaid tingimusi korralikult läbi lugenud ja ei osanud rinkarehvide probleemi näha.

A kas keegi valgustaks, mis ägedate rehvidega SK mehed siis rinkal sõidavad, mille varud nad kokku kogunud on?

-, 15.04.2005 11:05
kõik on tore aga kui suurelt kiiruselt 65 kõrge rehv ribadeks peaks lendama ?? selleks ei ole ju palju vaja

püüan mitte pritsida!

vaade, 15.04.2005 11:34
to "huviline" ja "-"
Miks 195-65 rehv ohtlik on? miks see rohkem ribadeks peaks minema kui madal?
Minuteada oli Golfi rinkasarjas ka mingi kõrge tänavarehv nõitud?

to vaade, 15.04.2005 12:08
mis meil ikka erilist...
tavalised madalad. eelmine aasta oli näha 175/50/13, 185/60/14 mõõdus dunlopi ja yokohama asju.
ehk siis madal profiil.
aga mu arust las olla see 195/65. ongi lahedam. eks pidamine läheb kurvides veidi kehvemaks, aga tuleb teisiti sõita. ja rahval peaks vaatamist rohkem olema :)
nii et... ärge mölisege, vaid sõitke :)

mehaanik, 15.04.2005 12:11
Enamus 195/65 tänavasõidu rehve suveks on toodetud H kiirusindeksiga mis=210 km/h. on ka vähesemal määral indekseid T=190 km/h ja V=240 km/h.

r, 15.04.2005 13:04
ka üks küs. siia
ok las olla selle ringraja rehviga nagu on, odav tänavasõidu oma alla ja tuld. rallikrossi etappideks lasti rehv aga vabaks (Keelatud on kasutada spetsiaalselt autokrossiks mõeldud rehve.) saan aru põhjenduseks et spets rehv kestab rohkem kui mingi nokia põhine prott või mis iganes aga hind ? kas ei tundu mõnele eelkõnelejale oma jutule risti vastu käiv, et kasutada odavat tänavasõidu rehvi mis ei anna erilisi eeliseid kellegile. mõtlesin küll selle jutu saata kellegile asjapulgale otse aga lõpuks panin ikkagi siia !

T.Kutsar, 15.04.2005 13:33
Ka sellest on palju juttu olnud. Kui inimene lõhub ära ühe hooajaj jooksul 7 - 8 rehvi ja sellega kustutab oma hea tulemuse - kas see on siis ökonoomia ?

to r, 15.04.2005 13:37
See otsus, et kasutada võidusõidurehve, tehti hääletuse tulemusena. Hääletajateks olid noorsõitjate esindajad.Odavamate kruusarehvide hinnad hakkavad kuskilt tuhande kandist ja nendega saab terve hooaja sõita.Samas on proovitud, et Taali rajal ei jäänud Nokia mustriga rehv pidamise poolest võidusõidurehvile alla.Iseasi on kestvus. Keegi on väitnud, et nüüd hakkavad rahamehed ostma igaks etapiks uusi misusid...tahaks kohe oma silmaga selliseid rahamehi näha. Teinekord tasub saata ka küsimused otse "asjapulkadele" ja mitte jälle hakata emotsioone üles kruttima.Lugedes kommentaare jääb mulje, et kuskil kaugel ja kõrgel on mingid kurjad tegelased kes teevad kõik selleks, et sõitjatel raske oleks.Kõik need ettepanekud on ju pärit sõitjate endi poolt ja RK komitee on nad siis kinnitanud või mitte.

to T.Kutsar, 15.04.2005 14:07
rinkal tegite 195/65 et oleks odavam.a krossirajal selle eest voib nüüd 4tonnise micheliniga paugutada.kus see loogika on??

T.Kutsar, 15.04.2005 14:13
Küsimu. Kui palju kulutab viimane anonüümne kodanik ühel võistlusel osalemiseks raha ?

aivar, 15.04.2005 14:34
s...d mehed olete, tagaselja ja anonüümsed irisejad. kui teil on ettepanekuid või pretensioone, siis minge ja ölge seda Tanelile silmast silma; või kirjutage vähemalt oma nime all. tagaselja on küll kõik kõvad mehed aga kui midagi konkreetselt vaja öelda, siis on saba jalge vahel.

ok, 15.04.2005 14:58
Niipalju kui on erinevaid inimesi on ka erinevaid arvamusi ja päris kõigi meelejärele ei saa kunagi. Siin keegi eelkirjutajatest väitis noorsõitjate esindajate põhist hääletust milles julgen küll kahelda sest niipalju kui on jutuks olnud ei tunnista ükski noorsõitja ise ega ka papake, et üldse sel teemal oleks diskuteeritud.

Mati, 15.04.2005 15:12
Jälle asjatu lahmimine.
Tõesõna kui tahate ainult maha teha, siis kirjutage vähemalt oma nime alt. Tanel teeb siin tänuväärset tööd ja vastab ka anonüümsetele kommenteerijatele. Soovitan Tanelil vaid nimelistele kommentaaridele vastata.
Miks keegi ei julge otse näkku öelda. Kui ikka oleks konstruktiivne kriitika, siis julgetakse seda otse näkku ka öelda - järelikult lahmime niisama.

HillarK, 15.04.2005 15:21
See kahtlemine ja urgitsemine hakkab juba tõesti väsitavaks muutuma.Sellele koosolekule , kus antud rehviteema otsustati, olid KÕIK kutsutud!...ja hääletus jagunes 7 kahe vastu. Tanelil on kindlasti olemas see protokoll. Palun lõpetage juba see ilkumine!

vaade, 15.04.2005 15:22
to ok
eelpoolkõneleja mainis et hääletati ja noorteesindajad sealhulgas, aga ega see mingi rahvahääletus ei olnud. On loomulik et osad inimesed imestavad et nende käest ei küsitud, aga Eestis on ligi sada krossiga seotud tegelast ega ei saa ju, ja polegi mõtet 100% kõigi käest küsida igat asja. Kelle kontaktid on olemas või kes on mingil koosolekul osalenud, eks sealt ka otsustajate ring - kui mingi otsus on vale siis tuleb oponentidel algatada vastuargumentidega reeglite muutust, aga seda ei saa teha netikommentaarides ju! Kui hooaeg saab läbi, siis saab konkreetseid objektiivseid hinnanguid, praegu oletuste pealt nugadele minna ei saa.

vaade, 15.04.2005 15:37
ja kui keegi tahab olla järgmine kord otsustajate ringis, siis suhelge komiteega otse mitte netikommentaarides, suhelge julgesti ja jätke kontaktid ja öelge et tahate teada kui oluliste asjade üle aru peetakse

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
14.05.2024
Veokate ja bagidega kihutati Raassilla rajal võidu
Artikli juurde
15.05.2024
Võru asemel sõidetakse Lätis Cēsise rallil
Artikli juurde
13.05.2024
Ott Tänak teenis Portugali MM-rallilt suurima punktiskoori
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia