Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Villu Teearu
21. september 2004 23:14
Tagasi
Trüki lehekülg

Marek Toome: Meil on õigus kruusaga pritsida

Kommentaare lisatud: 28

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
Kihutaja, 22.09.2004 11:58
Aga mina olen ka Schumacheri Ferrariga sõitnud.
Tegelikult mis te vaidlete. Tänavasõidu auto ei saa olla võidusõiduauto ja kõigele lisaks ütles ju Toome ka "Endalegi imestuseks on sellise standardvarustusega autoga võimalik päris kiiresti sõita " mistähendab, et Toome on oma ratsuga rahul.

Enno, 22.09.2004 11:39
STI lukud on liiga nõrgad, oleks vaja jäikasid. Miks muidu kõik endal võidusõidulukud sisse panevad, võiks ju odavamalt läbi ajada ning originaalidega uisutada. Ma ei tea küll kedagi, kes ilma ALSita sõidaks, vähemalt esiotsas mitte. Olen ise sõitnud nii standard stiga kui ka õige rallikaga, vahe on metsikult suur. Ma ei saa aru, miks Toome endale neid lukke ei pane, need ei maksa palju.

to enno, 22.09.2004 11:32
STI'l on juba standardis nii esimesed kui tagumised lukud ja paljud sõidavad väga edukalt ilma ALSita ka

Enno to pl, 22.09.2004 11:17
Minu meelest ei unustanud Toome seda öelda, kuna mainiski, et tegemist on tänavasõidu autoga. Olen ralliautodega lähedalt seotud ja võin siinkohal mainida, et olematu kõri ei tee autost veel võidusõiduautot. Võidusõidumootori eelduseks on aju, mis isegi väikse kõriga tõstab ja hajutab momenti, mis on kõige aluseks. Tänavasõidu ajuga tekib moment suhteliselt korraks ja see moment on 40% väiksem kui näiteks Motec ajuga, vaatamata sellele, et kõri on suur. Lisaks puudub tänavasõidukal als, mis hoiab turbrõhku üleval ka siis kui jala pedaalilt tõstad, rahvasuus nimetatakse seda pauguks. Tavalisel autol läheb sekund enne kui jõud korraks tagasi tuleb. Aga igakord kui kurvi tuled ja pidurdad tõstad ju jala gaasilt.
Lisaks on kiiruseks vaja veel korralikke amorte (Proflex) ja lukke, mis jaotavad veo stabiilselt kõikide rataste vahel. Minuteada on Toomel tänavasõidu vedrustus ja lukud üldse puuduvad, rääkimata ajust. Selle autoga üldse mitte kiiresti sõita st võita.

Tauri, 22.09.2004 10:43
Ja ka mina sain selle hullu käest korraliku kivirahe, pärast mida ma kohe kaugele põllale läksin. Tegelt mind ka hoiatati, et Toome tuleb.

pl, 22.09.2004 10:39
aga toome vist unustas mainida et tema autol pole turbo kõri piiratud..........

to alx!!, 22.09.2004 09:07
Ole nüüd hea inimene ja mine arene nurga taga :)

alx, 22.09.2004 08:55
olen isegi ammu mõelnud, et toome aegu oleks väga huvitav võistlusautodega võrrelda... ta teeb vist pooltele võistlejatele ära...

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
07.05.2024
Kuue aasta tagune aprillinali saab tõeks ja veoautokross naaseb sünnikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia