Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Villu Teearu
29. august 2004 21:56
Tagasi
Trüki lehekülg

Taali autokross läks arvesse kahes võistlusklassis

Kommentaare lisatud: 48

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
võistleja, 30.08.2004 18:26
villak peaks nende aastate jooksul mis ta seal eesotsas on olnud vähemalt juhendi selgeks tegema mismoodi start paika panna ja igasuguseid remondi aegu anda järgmine kord riputan oma vana jope tema asemele vahet pole kes või mis seal seisab

vaade, 30.08.2004 17:28
tegelikult mina panengi järgmisel aastal (või kunagi) krt korraliku klotsi lauale - kaua võib nii sõita, et väliskülalisi pole.

Tom, 30.08.2004 17:09
Olen eelkõnelejaga nõus, sest rallikross on võrreldav 100 meetri jooksuga. Kõik määrab start ja edasi jääb ainult hinge kinni hoida ja kannatada need neli ringi, Selle jõuab igaüks katta ja peaks ka iga sõiduk vastu pidama, aga autokross on võrdne maratoniga. Sinna ei ole mõtet minna autoga mille tehniline seis ei kannata rohkem, kui loetud ringid. Kui vaadata ka sõitja seisukohast, siis autokrossis on veel lootus oma näpukaid parandada, kuna ringe on rohkem, aga rallikrossis on see nulli lähedane. Mis puutub sellesse, et kas Superkross, rallikross või autokross, siis mis nendega kembelda. Pole ju mingisugust vahet, et mis on mis. Autod on ikka autod ja pole vahet kus sõidad ja lõpuks otsustab selle ikka võistleja mille nimel võistleb. Kui oleks selline kõva ettevõtja kes kuulutaks välja mõne karikavõistluse ja võitjatele paneb laua nurgale kopsakad kroonide või euride klotsid, siis arvan, et võivad need EMV ja Superkrossi karika pakkujad suu puhtaks pühkida võistlejatest. See oli minu isiklik arvamus nende komentaride kokkuvõtteks ja ei ole mõtet ärrituda nende ridade peale mille kirjutasin. Edu endiselt kõigile

hakkan krossisõbraks, 30.08.2004 17:08
see jäi ütlemata - minu arvates on autokross võistluse süsteem palju huvitavam kui rallikrossi oma. miks ühte või teist sõita ei taheta, seda ma ei tea.

hakkan krossisõbraks, 30.08.2004 17:06
ma räägin sellest, mida nägin - 11 võistlejat klassis Standard. ERK klassid on autokrossis lootusetu asi, sel teemal ma sõna ei võta. aga arvan, et kui järgmisel aastal on Taalis jälle autokross, siis on seal rohkem vaatajaid, kui rallikrossil, sest on teada, et viimane võistlus on igav. olgu seal või viis katust, ikka on igav, sest terve päev kärutatakse niisama ja alles finaalis midagi toimub.

vaade, 30.08.2004 17:01
to hakkan krossisõbraks:
ei saa sust hästi aru?
rallikrossis on alati üle kümne osaleja ja keegi pole sinna mingeid klasse juurde teinud. ja sari toimib suurepäraselt. Autokross on ju see kus on esi- ja tagavedu eraldi aetud ja ühes kolm teises üks võistleja. Seleta siis palun miks autokrossi keegi sõita ei taha.

tähenärija, 30.08.2004 16:54
to mehhanik2 ja teised:
ei, kõik on õige, et kui superkrossi poleks, siis poleks standardit ja et poisid on superkrossist tulnud jne.
aga see ei puutu antud juhul asjasse. Eriste lause mõte oli selline, et kui superkrossi poisid poleks rajale tulnud oleks ka standardis poole vähem sõitjaid olnud.
Vadi, Kislõi, Tammoja, Loit on standardis alati rajal, mitte ei tulnud juhuslikult superkrossi sarjast korraks standardit proovima.

hakkan krossisõbraks, 30.08.2004 16:46
head rallikrossimehed: tehke aga endale veel klasse juurde ja sõitke aga neljakesi. autod jäävad terveks, aga vaatamas teid ei käia. autokrossis ei paelu mitte ainult katused - neid ei olnudki Taalis ju nii palju, vaid tihe konkurents, möödasõidud ja tihe rebimine. loomulikul läheksin ma eestis toimuvaid kergejõustikuvõistlusi vaatama, kui seal jookseks näiteks Marion Jones. aga üks-kaks korda oleks huvitav, rohkem aga mitte, sest alati oleks teada, et tema võidab ja pika puuga.
rallikrossitajate suhtumine on kummaline - kalli auto jõuavad küll ehitada, suure tiimi ja vihmavarjudega tüdrukud palgata, aga mõnda plekki üles lüüa mitte.
mina mõtlesin ka varem, et autokross on jama ja üks suur autolõhkumine. aga ei ole, Taalis küll ei olnud. need mehed, kes oma auto lõhkusid, olid ise selles süüdi - rallikrossis oleks täpselt sama asi juhtinud.

mehaanik2, 30.08.2004 16:35
Ja kui ma ei eksi siis äkki ka noorhärra Tiit Rattasep oma esimesed sammud teinud krossirajal just Superkrossi sarjas.

vaade, 30.08.2004 16:30
to hakkan krossisõbraks
sul võib küll lõbus seda vaadata olla, aga ilmselt sõitjatele see autode lõputu parandamine ei meeldi, sellest on ka seletatav miks rallikrossil on osalejaid kordades rohkem kui autokrossis. (võibolla on Lätlaste autokrossi populaarsus seletatav sellega, et kontakt kaasvõistlejaga on keelatud)

mehaanik2, 30.08.2004 16:29
Tegelikult on ju nii, et kui poleks Superkrossi sarja ellu kutsutud ei oleks meil ka hetkel ERK Standard klassi. Vaadates Taali autokrossi etappi, siis Standardklassi 11. startijast 7 on kindlad Superkrossi sarjas osalejad, lisaks ERK 3000 võitja ju ka puhtalt superkrossi sarjas osalev mees.

nõus kommentaariga:, 30.08.2004 15:08
sel aastal on kõvem mees see, kes tuleb superkrossi sarjas võitjaks, mitte see, kes saab Eesti meistri tiitli..

hakkan krossisõbraks, 30.08.2004 14:55
ega ma endast - kirjutasin ju, et kellele meeldib. aga paraku on pool publikust sellised, kes lähvad minema ja vannuvad - ei olnud huvitav võistlus, keegi ei käinud katusele

S, 30.08.2004 14:52
Iccc,eelmine kommentaar on küll lapsik...siis peaks hoopis ameerika action filme vaatama kui ainult selle peal väljas kuidas kellegil midgai puruks läeb...midagi sellist ja autokrossi näeb siin samas naaberriigis,kus stardivad 10 autot ja kes käib üle katuse,nii et järgmisel ringil sõidetakse talle täiega sisse,ja siis pooltel on rattad laiali otsas ja finiseerib 3-4 autot!!see pole võidusõit vaid ellujäämis-finaal.

hakkan krossisõbraks, 30.08.2004 14:24
ilmselt kõigile sai selgeks, et autokross on ikka palju huvitavam, kui rallikross. Standardi ja bagi sõidud olid ikka väga huvitavad. kahju, et veokaid polnud, kindlasti oleksid ka nende sõidud huvitavad. kiireid ja ilusaid autoid on hea küll vaadata, aga keda see huvitab, kui nad terve päeva rallikrossis 3-4 kaupa tiirutavad ja alles finaalis midagi vaatamisväärset toimub. vaadake kasvõi telesaadet LX Power - kõige huvitavamad kaadrid on just autokrossist - rada autosid täis ja igasugu avariisid juhtub kah, kui ainult need peaksid kellelegi meeldima.

to Tähenärija, 30.08.2004 13:30
Standardinimekirjas on suurem osa sõitjaid need, kes ka superkrossis vähemal või rohkemal viisil sõidavad. Eks seda peab asjaomaste endi käesti küsima, aga isiklikult kaldun arvama, et kui oleks ainult EMV oma viie etapiga, siis ei viitsiks keegi rabeleda ja autosid putitada. On mis see superkross on, aga minge ja uurige ise sõitjate käest, miks nad seal siis osalevad - see on sari, mis eestis toimib. Eile oli ausalt öeldes kurb vaadata esi- ja tagasillas sõitjaid - tulevad kohale, sõidavad, aga mingeid EMV punkte ei saa. Rattasepal polnud üldse konkurentsi. Kas see viib siis asja edasi? Ei taha ERK 2000 ja 3000 sõitjaid maha teha, kuid minuarust on sel aastal palju kõvem mees see, kes tuleb superkrossi sarjas võitjaks, kui see, kes saab Eesti meistritiitli. Või eksin ma?

superkrossi fänn, 30.08.2004 13:14
to tähenärija. Vadi, Kislõi, Tammoja, Loit on kaasa teinud kõik superkrossi etapid. Vaata Superkrossi lehelt Tulemused. P.s. superkrossi etapil pole eales nii vähe võistlejaid olnudki, kui meistrikatel tavaliselt on..

to Krusa, 30.08.2004 12:44
Vähe veel sellest. Läti veokas tuli EMV etapile. Temal polnud aimugi, et ainult karikavõistlused toimuvad. Kahju mehest ja minuarust täielik EALi tegemata töö, sest kui kinnitatud juhendeid oli mitu, siis oleks pidanud veenduma, et kõik võistlejad õige juhendi järgi tegutsevad.

Krusa, 30.08.2004 12:38
Täitsa puuks, Lätist tuleb veokamees kohale ja ta ei saagi võistelda, kuna konkurente ei ole. See mees eestisse enam vist ei tule.

tähenärija, 30.08.2004 12:32
Osavõtjaid oli vähe. Eriste väidab, et isegi standardis olid suurem osa superkrossi sõitjaid - kas ikka oli?
Peale Ivo Uutari vist ikka rohkem ei olnud. (see, et mõned (Vadi ja Tammoja) standardi sõitjad vahest üksikul superkrossil sõidavad ei tee neist veel "superkrossi piosse")

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia