Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
28. august 2004 4:15
Tagasi
Trüki lehekülg

Nädala pärast selguvad rallikrossi medalivõitjad

Kommentaare lisatud: 64

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
vaade, 01.09.2004 09:59
to Allain
ma ei tea kuidas juhend järgi õige on, aga pakun et kui on registreeritud ja tuleb autoga kohale, siis on ka "start" kirjas. Võimalik ju siiski et midagi puruneb enne kui eelsõit algab (näiteks käisid mullu treenningsõidul mitu meest katusel, või oli muu viga). Kui näiteks tuleb kohale 4 sõitjat ja treeningul langeb kolm rivist välja, siis on õigus et üks (võibolla kõige jobum) võidab teenimatult, kuid nii lihtsalt juhtus ja selle juhuse pärast ei saaks seda üksi sõitjat ka karistada. Pealegi ei tundu mulle, et katkiste autode teadlikult kohale lohistamine MV staatuse saamiseks meil eriti populaarne oleks (ei välista, aga probleem pole tähelepanuväärne).
Aga
kuidas juhendit juriidiliselt õigesti tõlgendada ei oska ma sulle öelda.

aivar, 01.09.2004 11:24
ma olen sellest "kehade" kohaletarimisest varemgi rääkinud... juhendit ju täiendati poole hooaja pealt, et ühel autol võib ka kaks meest sõita. Pärnal autot pole ja pole veokat tal kunagi olnudki. Palju ta Saares sõitis, seda ma ei tea. aga Allainil on muide vägagi õigus - kui Pärnat ei arvestataks, ei selguks Vasalemmas ilmselt tõesti veokate meistrit. asi on ju niimoodi, et klassis peab tulemuse kirja saama 7 eri meest, et tsempionaat toimuks. Kas Pärna "K" on tabelis õiguspärane või mitte - seda ma ei tea, aga tema on just nimelt seitsmes mees gaz 53-l.
Allain, muide, sa oled oma silmaga näinud, kuidas autota mees etapil "võistles". mis see talvel Viitinas toimus, mitu autot (mitte meest) kohal oli?

Allain., 01.09.2004 11:51
Sedasi oli ka viitinas , et etapp kirja läheks registreeriti üks mees juurde kes ei istunud isegi autosse seal oli korraldajate ja võrokeste huvid mängus. sama stsenaarium oli ilmselt ka saaremaal.Vot enne viimast etappi nii rallikrossis kui ka autokrossis peakski tulemused üle vaatama, et hiljem pole õiendamisi ja eesti meister selguks ikka rajal mitte hiljem paberi peal

aivar, 01.09.2004 12:02
Allain, ma kardan, et tänavu on rong läinud - juhendiga on tehtud juba nii palju tsirkust, et võimatu on aru saada, milline muudatus on õiguspärane ja milline mitte. isegi see on selgusetu, kes ja millistel volitustel on juhendit muutnud.
pole midagi muud teha, kui vigadest õppida ja koostada järgmise aasta juhend selline, mida ei anna väänata. üks ettepanek muide etappide kirjapanemise kohta - näiteks venes niimoodi talitatakse.
asi selles, et loomulikult pole need mehed, kes kohale lähevad, süüdi, kui etapp osalejate vähesuse tõttu pidamata jääb. minu arvates võiks sellisel juhul meestele siiski punkte anda, kasvõi ühele ainsale, kuid punktid oleksid poole võrra väiksemad. seda, kas sellisel juhul on otstarbekas üks etapp hooaja lõpus maha arvata, peab veel kaaluma - palju sõltub ju etappide arvust. minu arvates on maha-arvamise süsteem tegelikult aegunud ja ebakohane - enamuses sarjades niimoodi ei tehta. ebaõnne eest pole muidugi keegi kaitstud, aga autosport on autosport.

vaade, 01.09.2004 13:42
Juhendit ei muudeta, aga kui tulemus pole tõene, siis seda muudetaks küll - küsimus: kogula protokollis on et Pärna katkestas 1.r, kas keegi saab praegu tõestada, et ta tõepoolest hetkekski rooli taha istunud pole?

aivar, 01.09.2004 14:27
juhendit ju muudeti - hooaja alguses ilmus sellesse klausel, et ühe autoga võib sõita kaks meest. kas ka "kvooti" muudeti - seda ma täpselt ei tea, kuigi millegi pärast tundub, et RK -s oli esialgu etapi kirjaminemiseks vaja viite meest, mis on sujuvalt neljaks muutunud. aga selle viimase osas võin ka eksida.
Pärna sõitmist või mittesõitmist ma kommenteerida ei oska - pole oma silmaga näinud. aga näiteks rallisprindi Kehala kohta võin kindlalt väita, et "K" ehk katkestamise sai tabelisse mees, kes isegi raja ääres ei viibinud. väga tõenäoline, et ta polnud sel hetkel isegi mitte Eestis.

S, 01.09.2004 15:12
Jah...see pole ju enam võidusõit kui nii on toimunud...ma arvan et kui midgai sellist on olnud siis jääb see edaspidi nii mõnegi mehe kõrva taha...

martin, 01.09.2004 16:50
loodan et arendi ei võida seda tiitlit

pealtvaataja, 01.09.2004 17:04
Jamnes on rohkem eeesti meistritiitlit väärt.Sõidab paremini ja pole selline vinguja tüüp.

vaade, 01.09.2004 17:07
Ega seda seadust vist pole, et juhendit muuta ei tohi. Ma arvan, et asi käib vist nii, et kui punkt mõjutab otseselt meistrivõistluste tulemusi, siis seda punkti muuta ei või (pole aus), aga teisi punkte võib vist küll muuta (aga ma pole kindel).
Aga seda, et keegi pole sõitnud ja üldse raja ääreski viibinud, kas seda mitte hilja tõestada pole? (miks keegi kohe ei öelnud?)

to vaade, 01.09.2004 17:17
see on lihtsalt halvasti hoitud saladus.

aivar, 01.09.2004 17:32
pealtvaatajana pole mul mingit võimalustki seda tõestada... lihtsalt niisma välja öeldud fakt. tõestada ja protestida saavad vaid võistlejad ise või võistluse sekretariaat. aga konkreetne Kehala juhus oli neil omavahel kokku lepitud ja plaanitud - kui ma väga ei eksi, siis klappisid ülejäänud sõitjad puuduva mehe stardirahagi kokku. kohalolnud olid ju huvitatud, et etapp arvestusse läheks.
tegelt on asi sekrtetariaadi "südametunnistusel", aga neil (antud juhul siis sellel samal) on teisigi "ämbreid". ei saa kahtlusi üles lugeda - pärast öeldakse veel, et laiman, kuid nii kummalisi asju on toimunud, et hirnu või herneks

mehaanik, 01.09.2004 17:41
kuulge mehed! Kui on etapp välja kuulutatud ja sõitja ilmub kohale, olgu neid kas üks , kaks jne., siis ei ole ju võistleja süüdi, et konkurente on vähe. Veoauto vedamisega riigi ühest otsast teise kaasnevad suured kulutused. Võistleja ju ei tea, kui palju võistlejaid tuleb. Kes kohale tuleb, peaks ju oma kulutuste kompenseerimiseks punkte saama. Kui igal võistlusel arvestatakse punkte on kõik huvitatud ka seal võistlemisest.

mehaanikule, 01.09.2004 17:54
Aga siis võiks juba üldjuhendiga krt kirja panna, et on eelregistreerimine ja nii saavad kodanikud võistlejad varakult info, kes sõitma läheb. Samas annab see ka korraldajale ajavaru, et üritust planeerida vastavalt võistlejate arvule. Loll idee kindlasti, aga miks peaks eelregistreerimine olema ainult rallidel, krossisõitjad ei saa ju ometi nii laisad olla

aivar, 01.09.2004 18:12
ma loodan, et eelregistreerimine ja ette maksmine läheb juba järgmise aasta juhendisse kui kohustuslik sisse. see teeb ka korraldaja elu tublisti kergemaks. ainult et korraldja ei tohi "ahneks" minna, nagu praegu Vasalemmas - mittestartimisel tagastatakse 100 krooni vähem. see on küll jama - tagasta siis 10 krooni vähem, on pangakulud ka kaetud.

vaade, 01.09.2004 18:16
to mehaanikule
ei see ei ole loll idee, sel aastal on proovitud teha ja võimalik et järgmisel aastal muutub kohustuslikuks,

vaade, 01.09.2004 18:22
miks 100 kr ei või endale jätta? ega ainult pangakulud pole kulud, kas siis korraldaja seda raha kohe usinasti kulutama ei hakka mis ettemaksust laekub? ehk kui võistlejaid on rohkem, kas siis korraldaja ei vaata et ohoo, nüüd saaks veel ühe raadioreklaami tellida? pärast jätavad pooled tulemata ja böö (pankrot)

Allain, 01.09.2004 21:05
Praegusel kujul nagu vasalemma ,et kes maksab ette ja ei võistle hävib 100 eeki pole asjal mõtet sest hind on sama kas ettemaksuna või kohapeal.asjal oleks jumet siis kui kohapeal registreerides ja makstes oleks taks kõrgem a la 200 eeki.See juba paneks mõtlema ,et peaks ikka eelregistreerima ja ülekannet tegema.Ja alati on kviitungitega ka igavene jama küll pole kaasas lubab korraldaja hiljem saata jne..Minul on alati tsekki vaja olnud.hiljem otsi nagu loll korraldajaid taga ja tsekki ikka ei saa.

dude, 01.09.2004 21:15
to Allain Tegelikult on ju võimalik tekitada siis nii, et võistleja registreerub, näiteks siin lehel, registreerumise järgselt tekitatakse talle programselt arve, mille saab siis endale arvutisse salvestada ja väöja printida. Siis oleks ametlik paber kah kohe olemas. Rally.ee poisid võiks ju teha midagi sellist, aga see juba pole enam kuidagi vasalemma krossi teema

Sander, 02.09.2004 20:12
Iseküsimus ongi see, kas korraldaja nii väga tahab ikka anda seda arvet ja kviitungit...

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Artikli juurde
07.05.2024
Kuue aasta tagune aprillinali saab tõeks ja veoautokross naaseb sünnikohta
Artikli juurde
02.05.2024
Lääneranniku rallile registreerimine on täies hoos
Artikli juurde
02.05.2024
Eestlased võistlevad Kanaaridel Euroopa meistrisarja etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia