nuhk,
11.02.2010 10:46 |
|
Niikaua, kui ei ole midagi juhtunud, on süüdi EAL. Siis, kui mõni oma kotleti ümber posti sõidab ja kaela ptui - ptui - ptui tagurpidi keerab, siis vaatavad kõik samuti EAL otsa. Saage ükskord aru, et see krdi papitükk ei ole selleks teil taskus, et EAL raha saaks, vaid selleks, et teil oleks kindlustuskate. Kui ostad natukene paksema papityki, siis mine ja sõida puudevahel võidu nii, et si... on magus - rahvaralli on hoopis miskit muud. Selle asemel, et foorumites pritsida ja jonni ajada, tehke oma kirjalikud asjalikud ettepanekud EAL RSK-le, küll siis ka midagi muutub, kui on vaja. |
vvallo,
11.02.2010 11:17 |
|
Autospordi riskiga elukindlustus 50.000 peale maksab ~1000.-eek aastas. Ehk suht sama mis litsents juba. |
m6mm,
11.02.2010 12:05 |
|
Just nuhk! Seda me sõitjad soovimegi, et oleks tutvumine (võimalusel), legend täpne ja ohtlikus kohas vajadusel tsikaan! Seda kõike, et ei juhtuks seda puti - puti - puti!!!!!!! |
PriitV,
11.02.2010 13:01 |
|
Nuhk, rahvarallis ei tohi midagi juhtuda, see on point! Rahvaralli LK peab olema valitud selliselt, et põhimõtteliselt on välistatud raske avarii tegemine. Muidugi, "sõidumeistrid" oskavad ka kuiva ilmaga maanteel vastassuunda "kalduda" otse rekkale alla... Kõik, mis on väljaspool seda lisakatset, on tavaline liiklus koos LE ja liikluskindlustusega. Kehtib ka kolmandate osapoolte suhtes kahju kandmisel. Selge ,et kunagised öised talvepaugutamised Tartus, mille EAL targalt ära keelas, oli selge overkill, kuid kuni 90 km/h on igasugusel metsateel lubatud ja Sa pead suutma seal autot teepeal hoida. Seega keskmine 60 km/h on täiesti tavaline LE järgi sõitmine, kui sirge kiirused pallide/šikaanidega maha võetakse. Alustame sellest, et rahvaralli EI OLE autoralli, vaid suurte meeste lapsemängud - hobi. |
markoEVO,
11.02.2010 14:42 |
|
PriitV just see on hobi ja tarkade meeste hobi. See on arukate meeste hobi kellel on ka hirmud ja kartused. Kui tahta saab ka 40km/h surnuks sõita. Iga üks saab aru, et puur on puudu ja ei saa lubada sellist eksimust ja parem karta kui kahetseda, võetakse jalg gaasipedaalipealt maha. Loomulikult tehniline kontroll võiks natuke tõsisem olla juhtimis osas rohkem. Et vältida seda, et sõidu ajal kas rooliots või sarniir vanadusest ja lõtkust järgi andnud. Eelmine aasta oli suht hea ja selliseks võiks ka jääda kuigi mõnekohapeal võibolla oleks pidanud olema šikaan juures. Asi toimis ja sõitjatele meeldis. Ja organiseerijad võiks siis legendi täpsemalt kirjapanna, mitte nii et juht ja kaardilugeja ei saa aru kus see jünks nüüd on. Selle asja vältimiseks saaks ka niivisi, et legend mida kaardilugeja loeb on märgitud ära ka katsejoonisele kuskohas see dingmärk asub raja joonisel. Ehk raja joonisel on märgitud ära punaselt, mis on legendis kirjas ja mis puudu on tavaliselt mustaga edasi kui seal vahepeal on mingi jõnks, siis ta oskab seda arvestada. |
-RS-,
12.02.2010 13:29 |
|
et siis turvapuuriga autos 200ga metsa vahel sõita on täiesti ohutu? |
|