|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Villu Teearu
23. juuni 2008 19:47
Tagasi
Trüki lehekülg
Eno Kriibi kraapis võistlusmasina põhjalikult ära
Kommentaare lisatud:
7
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
andresh
, 25.06.2008 01:55
Miks seda šikaani sinna rajale vaja on?
pealtv
, 25.06.2008 11:28
Arvatavasti sellepärast, et kiirused liiga suureks ei läheks ja natukenegi krossiautodele hingetõmbamiseks võimalust anda. Ringrada krossikatele suhteliselt koormav.
andresh
, 25.06.2008 12:30
Krossiautod ei suuda ilma šikaanita enne stardikurvi üle 150 km/h küll saavutada ja siiani pole küll kuulda olnud, et ilma šikaanita saavutatav kiirus autosid tapma oleks hakanud. Samuti pole minu mäletamist mööda "kiires kurvis" ka ühtegi arvestatavamat väljasõitu toimunud. Erinevalt nüüd šikaani poolt põhjustatud mahakandmisest. Igatahes on see šikaaniasi väga veider.
Heix66
, 25.06.2008 21:34
Mina arvan, et mõtekam oleks olnud kui seda šikaani kas poleks olnud või oleks ta jäänud nii aeglane nagu eelmine etapp, kuna nüüd oli ta selline pool täiega läbitav kurv. Päris gaas põhjas ei saanud läbi lasta aga siiski sai ikka päris suure kiirusega seal cm mängu teha kas läheb vastu rehvihunnikut või ei. Aeglasema variandiga oli see oht ainult, et võivad tagant laksud tulla kuid minu arvates oleks see kokkuvõttes ikkagi ohutum tulnud kui 120 km/h pealt vastu rehvihunnikut sõita.
Golf100
, 28.06.2008 10:50
Kaas põhjas saab läbi lasta vabalt,kuid mitte sellise rehviga nagu superkrossis,škaanita oleks rada autodele hull piin,mootorid on ju tehtud jne,saavad hullult vatti,minuarust väga mõistlik teema.
andresh
, 30.06.2008 11:53
Mis hull piin see mootorile on, kui ühe võrra kõrgemat käiku kasutada? Kui paljudel superkrossi autodel on suurel ringil varasematel aastatel mootorid "kotti" lastud? Ja pole need superkrossi autode mootorid nii "tehtud" midagi.
rokman
, 18.07.2008 17:51
Minu teada on paljudel just spets ringraja autod!
Krossiautosi on aga kõvasti vähem kui eelmine aasta!
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.