Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Eno Kriibi kraapis võistlusmasina põhjalikult ära |
|
Eno Kriibi kraapis võistlusmasina põhjalikult ära
|
Loe lisaks |
|
|
22. juunil toimus Audru ringrajal arvult kaheksas superkrossi etapp, kus kuues võistlusklassis startis kokku 37 osalejat. Eno Kriibi eksimuse tõttu, mis lõppes auto uperpalliga, jäi sõit katki ka Heigo Kriibil.
Noored A võistlusklassis sai kontrollsõitude parima aja kirja Erik Raudsepp (Honda Civic). Kahjuks finaalides tema auto üle kolme ringi vastu ei pidanud ja tartlane pidi võidusõitu edasi raja kõrvalt vaatama. Etapivõidu võttis Eriku noorem vend Karl Raudsepp (Honda Civic), kes suutis mõlemas konkurentidest jagu saada. Nikolai Martšenko (Citroen Saxo) sai teise koha ja Andre Kurg (Lada Samara) kolmanda.
Noored B arvestusklassis võitis esimese finaalsõidu Tõnis Hommik (VW Golf). Kahjuks oli kiireimat ringiaega näidanud favoriit sunnitud teises finaalis tehniliste probleemide tõttu katkestama, kuid kahe sõidu punktide liitmise järgselt pääses ta siiski pjedestaali kolmandale kohale. Etapivõidu viis koju Kairo Kallas (Honda Civic). Enar-Klaus Kunman (VW Golf II) sai koha Kallase ja Hommiku vahel.
Noored B klassis esimeses finaalsõidus teise koha saanud Heigo Kriibi pidi aga otsustavat lahingut kõrvalt vaatama, sest sama autoga esisillaveoliste autode klassis sõitnud isa Eno Kriibi kandis võistlusmasina esimese finaali viimasel ringil maha. Terve võistlussõidu Kaspar Palokiga mõõtu võtnud pärnakas eksis esimese finaalisõidu viimasel ringil tagasirgele ehitatud šikaanis, mispeale auto kerkis õhku ja hakkas mööda rada rullima. Võistlejaga oli kõik korras, kuid seda ei saa öelda võistlusauto kohta. Arvatavasti seda Volkswagenit enam krossiradadel ei näe.
Esisillaveoliste autode klassis oli "mees omast klassist" Kaido Orav (VW Golf), kes võttis nii kontrollsõidu võidu kui ka mõlema finaali võidud. Margus Suigusaar (Opel Astra) pakkus küll konkurentsi, kuid seekord ei suutnud harjumaalane enamat teisest kohast. Kolmandale kohale tuli Raimo Reek (VW Golf II).
Tagasillaveoliste autode klassis oli võidukas Kevo Kärp (VAZ 2101). Teisena lõpetas võistluse Arne Tamtik (VAZ 21051) ja kolmandana Ainar Arula (VAZ 2105).
Vabaklassis ei andnud teistele võiduvõimalust Erko Eriste (Lada Samara), kes võidutses nii kontrollsõidus kui ka finaalides. Rommi Pukk (BMW 318) tuli teisele kohale ja Ain Heamäe (VW Golf II) suutis lõpetada kolmandal pjedestaalikohal.
Superfinaali võitis Erko Eriste Nikolai Martšenko ja Enar-Klaus Kunmani ees.
Meeskondlikult oli seekord parim Honda pluss Ligur Racingu ees.
|
|
|
|