|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
30. september 2004 0:45
Tagasi
Trüki lehekülg
FIA planeerib WRC reeglitesse suuri muudatusi
Kommentaare lisatud:
22
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
skorpion
, 30.09.2004 08:50
Minumeelest väheseid arukamaid otsuseid Mosley suust viimasel ajal.
Jürrarrak
, 30.09.2004 09:21
EI ole ju ka mõtet mingeid võrre rajale tuua.
aivar
, 30.09.2004 09:23
no aga kunstlikult ei saa ju ka asja elus hoida. tehasetiime jääb ju järjest vähemaks ja keegi neid jõuga rajale tuua ei saa.
lahe
, 30.09.2004 09:44
varsti on siis voimalik mm arvestuses VFTS-iga ka s6na sekka 6elda (iroonia) :). keep up the good work mousli.
jaaahahhh
, 30.09.2004 09:45
huvitav - kes ned mõttetuid kotlette vaadata viitsib??? isegi praegused Nrühma autod on aeglased teod wercu kõrval - mis siis rääkida vabalthingavast 2 liitrisest??? 90% pealtvaatajatest hirnub selle peale ega tule enam kunagi raja veerde... kui pole pealtvaatajaid siis polesedagi pappi sponsoritelt... mõtetu!!!
õige on ära keelata igasugune hightech - aktiivdifrid ja kastid - tuleb tagasi tuua normaalne amort, käsikast, tavalised difrid... aga mootorit ei tohi punnvõrriks teha... võimalik, et mootorit peab natuke piirama - aga mitte päris ära nudima... ole sa või solberg/loeb/märtin - kui sa sõidad 2liitrise punnvõrriga siis mina sind vaatama ei tule...
to jaaaahaah
, 30.09.2004 10:04
t2iesti n6us, eestis v2hemalt siiani on rallidel nii olnud, et vaatad wrc-d 2ra, siis tuleb kannatada igavat N ryhma, et siis viimaks j2lle midagi huvitavat, VFTS-id ja veokad :)
PWRC!
, 30.09.2004 11:28
Ralli tulevik võiks olla PWRC ja kogu lugu. N ei ole ju WRC-ga võrreldes nii väga aeglane, aga sõidustiil on visuaalselt tõesti mannetu - vaikne hääl, vähe külglibisemist, kurvides ei vahetata käike jne. Aga ajavahe 1,5 - 2 sek. kilomeetrile ei ole ju katastroofiline. Samas oleks siis hädasti vaja, et keegi peale Mitsu ja Subaru veel N-ist (PWRC-st) huvituks.
Raul
, 30.09.2004 11:54
täiesti nõus sellega, et keelustataks aktiivdifrid, kastid ja kõik sellega seonduv. auto peaks olema tunduvalt lihtsam, kuid mitte 2.0 mootoriga, no kamoon. arvestades turbo koefitsiendiga, peaks tulevastel autodel siis olema ca 3.5L mootorid, kuid siis vist tekib väike mure kaalujaotusega. selline oli minu võhiklik arvamus! :)
vaade
, 30.09.2004 12:19
praegu on ju limiidiks 300 hj - see võiks jäädagi samaks mootori suurus ja turbo olemasolu on siis teisejärgulised vist?
ehk teisiti küsides kui suur peab olema vabalthingav et 300 hj kätte saada? (s1600 saavad ju ca 210 hj, kas s2000 ei saaks 300 hj?)
to vaade
, 30.09.2004 12:34
vahe tuleb turbo mootoriga võrreldes pöördemomendiga, cheki mis on wrc-l pöördemoment 2K pöörde juures. 2L vabalt hingavast saab heal juhul pool sellest kätte ning 2x kõrgemal pöördel
õige ikka aktiivvedrustus+difrid ära keelata, mitsu ju sõitis mehaaniliste difritega ja vaadata oli ikka sama hea
to: to jaaaahaah
, 30.09.2004 12:41
Äkki selgitaksid, mida huvitavat on vaadata nende vanade saanide juures?
aivar
, 30.09.2004 12:47
no aga praegused alternatiivid on vaid sellised, et kas vaatame 2006 aastal "vanu saane", kahte Subarut või üldse mitte midagi. kui oleks 10 tehasemeeskoda, siis poleks ka küsimust pärvakorras - midagi peab ette võtma.
Ćain
, 30.09.2004 12:56
tavaliselt tahab FIA head oma tegemistega kuid seadused mis vastu võetakse on idiootsemad mis mõelda annab, loodan et wrc`s ei tehta F1 sarnast trikki...midagi tuleb ikka ette võtta jah et rohkem tiime tuleks
Mati
, 30.09.2004 13:00
FIA võiks alustada eelkõige sellest, et vähendab rallidele tehasemeeskonna registreerimise tasu. Tsekkige, mis suurusjärgus see on - FIA tahab ratsa rikkaks saada ja kardab, et nende suur sissetulek jääb ära. Loomulikult on WRC autod läinud liiga kalliks, aga hinda piirata annab muul viisil ka.
Ints
, 30.09.2004 13:58
Mina leian et võiks süsteemi tagasi muuta nagu see oli mõningad aastad tagasi, kui sõitis veel kankunen jne. autodel tõesti ei olnud nii palju elektroonikat ja autode hind ei olnud ka nii suur, aga ega siis autod aeglased ei olnud ja rallit oli hea vaadata...
Nii et tõesti kardinaalsed ümberkorraldused tuleb teha, kui ei taheta et wrc sari välja sureks....
Raul
, 30.09.2004 14:51
tegelt võiks FIA, enne mingit otsustamist teha läbirääkimised nö tulevaste tiimidega(tootjatega). teadmaks palju on siiski reaalseid liitujaid, muidu tekib võibolla sihuke loll olukord, et "uued" pole huvitatud ja "vanad" otsustavad kah lahkuda, kuna nii mõtetud autod või mis iganes.
wrc
, 30.09.2004 16:04
Praegused autod ikka liiga palju igasugu vidinaid täis, kogu aeg on häda et seadistus vale jne. Juba sellest näeb, et ükski erasõitja oma WRC-ga tehase WRC vastu ei saa. Varem sai-mäletame kas või Märtinit 4-5 aastat tagasi. Midagi peaks ikka muutma, aga otsuseid peaks arutmama kõik koos, mitte nii, et keegi kusagil kontoris otsustab.
to to to jaaaahaaah
, 30.09.2004 18:00
olles pealtvaataja ootan ikka nn. elamust, nn. vanad saanid on suht keeruliselt juhitavad ja s6itjad peavad nendega kurja vaeva n2gema, et auto ikka nina ees kurvi siseneks :). On muidu m6ni n2inud N ruhma autot kuival asfaldil powrslaidimas? Mina ei ole...:(
n ryhm
, 30.09.2004 18:08
Kuna N-is väga palju jõudu ei ole tuleb sõita täpse ja konservatsiivse sõidujoonega. Lammutamiseks eriti ruumi ei jää
alx
, 30.09.2004 18:54
max mosley on minu arust suurim idioot kogu ralli karusellis...ise on ta wrc p...sse keeranud ja nüüd nutab, et tiimid lahkuvad... PS eesti N-rühm ei ole sugugi igav... muidugi on wertse huvitavam vaadata...
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus
(
0
)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.