|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Aivar Ojaperv
27. august 2004 11:56
Tagasi
Trüki lehekülg
Veokate üldjuhend on erinevalt tõlgendatav
Kommentaare lisatud:
17
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
tseburek
, 27.08.2004 12:50
Kas üldjuhendi muutmiseks hooaja keskel ei peaks ka sõitjatelt nõusolekut küsima? Minuarust oleks see viisakas
veix
, 27.08.2004 14:38
Luhthein on jobu. Kui pauk käis olin puuotsas.
Kõva esimees küll.....
Minuarust oleks õige ikka nii , et kui finaalsõidus finisijoone ületad saad ka punkte.Poolfinaali eest punktid kätte saada ei oleks õige
bagi fänn
, 27.08.2004 16:04
EAL-il polegi muud kui kogu aeg ajab üks näpu viga teist taga. Ja ikka avastatakse poole aasta pealt, et nii ikka ei sobi. Jääb mulje, et ka siin kehtib variant- kes on kelle sõber. Mardi sõnad jumalast õiged - polegi üldjuhendit vaja, see ju täiesti mõttetud paber, nagunii pannakse asjad paika kuluaarides. Ja loomulikult kuuleb Luhthein selles alles kõige viimasena):):):
OK, Viibur jäi veel ette, aga Leegiste on selle uue variandiga kukkunud üks-kaks kohta. Ometi on ta ju mees, kes on ainukesena peale Viiburi kõik FINAALSÕIDUD sõitnud, just nagu juhendis kirjas.
vaade
, 27.08.2004 16:14
"...ikka avastatakse poole pealt..."
eks te kõik kritiseerijad võinud avastada ju kohe juhendi avaldamise järgmisel päeval jaanuaris, mis te siiani siis ootasite?
uudishimulik
, 27.08.2004 16:59
Kuni viimase Varstu võistluseni arvestas EAL ju õieti. Polnudki probleemi, mille kallal urgitaseda.
vaade
, 27.08.2004 18:06
Probleem oligi selles et osad pidasid ühte punktivarianti õigeks teised jälle teist. Ükskõik milline lahendus nüüd sügisel karikate jagamisel jõusse jääb on tänaseks kired nii lõkkele löönud, et keegi jääb ikkagi solvunuks.
uudishimulik
, 27.08.2004 18:36
to vaade
varem ikka see, mis EAL rääkis, luges. Missugused ühed ja teised? Kui on sulaselgelt juhendis kirjas (vaata ise), siis ei saa siin olla mitte mingit kaksipidi mõtlemist. Mida üks või teine MÕTLES või mismoodi endaarvates aru sai, ei loe.
Vaata ja loe ise juhendi punkt 5.2, mismoodi sina asjast aru saad?
vaade
, 27.08.2004 18:57
Missugused ühed ja teised?
"Ühed" on need, kes vaatasid kiirusalade juhendit ja leidsid, et veokajuhend on vale - nende nõudmisel on isegi punktid parandatud.
"teised" on need, kes ütlevad, et peale veokajuhendi ei ole mingi muu reegel oluline.
Ja kumbagi poolt ei ole ainult üks inimene, mida siis nüüd teha?
Ja kui ma lähengi ja vaatan ja EAL on juhendi ära muutnud, ega sellest, see artikkel ja kommentaarid ja probleem ei kao.
uudishimulik
, 27.08.2004 19:06
to vaade
kusjuures EAL ei ole juhendit muutnud, ainult punkte
vaade
, 27.08.2004 19:12
PS
pealegi on rally.ee pealkiri vale - juhend on täiesti üheselt tõlgendatav, aga vahepeal lihtsalt tõsteti kisa, et see on vastuolus kiirusalade juhendiga ja nii ei lähe kohe mitte. Küsimus on pigem selles, et kui see oli näpukas, kas siis muuta ära selliseks et vastuolu poleks või kehitada õlgu ja tõdeda et poolepealt muuta ei tohi.
uudishimulik
, 27.08.2004 19:19
Pealkirja koha pealt nõus. Ja just nimelt on küsimus selles, et KUI oli ikka näpukas. Aga tundub, et alles siis näpukaks, kuimõni meesei saanud piisavalt punkte ):
vaade
, 27.08.2004 19:39
ei - tegelikult on ikkagi loogiline et see käib kooskõlas kiirusalade juhendiga ja nii on ka tavaks olnud (30% läbimise nõudest oleks piisanud), nüüd on lihtsalt küsimus kas juhendit saab poole pealt muuta ja tõenäoliselt ei pea EAL-i seisukohta kaua ootama. (kui ei saa ennistatakse ka null-punktid, kui saab muutub ka punkt 5.2)
oh no
, 28.08.2004 02:36
Ei no kui Parts ka käpad püsti tõstab, siis on tagasikäik autospordile antud ja see saab valus laks olema :(
Kas tuleva aasta juhendite ja määruste kirjutamisega ei võiks diskussiooni korras juba praegu tegelema hakata, et 2005 enam jamasid ei tuleks.
aivar to vaade
, 30.08.2004 17:32
pealkiri on siiski enam-vähem õige, sest juhend on justnimelt erinevalt tõlgendatav. või täpsemini - on raskesti arusaadav. osalt ka grammatiliste ja põhimõtteliste ebatäpsuste pärast. on kirjas: Igal etapil saavad 12 esimest finaalsõidus startinud võistlejat punkte järgmiselt...
esiteks - finaalsõidus ongi startijaid 12 või vähem - milleks see "esimest" seal veel on?
teiseks peaks lause olema kas ... "Igal etapil saavad 12 finaalsõidus startinut võistlejat punkte järgmiselt..." või "Igal etapil saavad finaalsõidus startinud võistlejad punkte järgmiselt...". Seda siis grammatiliselt...
aga mõeldud oli ilmselt hoopis nii, et "Igal etapil saavad punkte 12 esimest võistlejat, kes poolfinaalide põhjal omandasid õiguse startida finaalsõidus" või midagi sellist. sest juhendis on ju ka punkt, et finaalikoha pead sa läbitud ringidega igal juhul välja lunastama - võid olla küll nö konkreetse päeva kümnes mees, aga finaalis startida ei saa...
aivar järg...
, 30.08.2004 17:47
ja oma sõnade kinnituseks toon ma järgmise näite: klassis on 5 võistlejat - A, B, C, D, E.
A võidab ajasõidu. esimeses poolfinaalis sõidavad kodanikud C, D ja E 2-3 ringil vastu puud ning saavad vastavast sõidust 3, 4 ja 5 miinuspunkti. kodanik B ja A sõidavad neljandal ringil omavahel kokku - A "võidab sõidu" (tänu sellele, et oli minu välja mõeldud võistlusel B-st enne intsidenti ees) ja saab -1.
Teise poolfinaali võidab B - miinuseid kokku 3. A katkestab kohe alguses - miinusid 6. E on sõidus teine - miinusid 7. D kolmas - kah -7. ning C neljas - ikka miinus seitse.
Kokkuvõttes on A oma "miinus kuuega" justkui poolfinaalide teine, aga finaalis startida ta ei tohi, sest nõutut 5 täisringi tal pole - sellega on OK.
aga näiteks C, D ja E - mis me nendega teeme, kui neil on autod lootusetult laiali ja finaalis nad ei stardi? on nad siis sel päeval paremad mehed kui A? või oleks siiski õiglane neile kõigile tabelisse katkestus märkida?
vaade
, 30.08.2004 18:59
to aivar
jah aga raskesti arusaadav, kuid pole siiski erinevalt tõlgendatav. Vaatamata gramatilistele kummalisustele on ei ole minumeelest siiski võimalik selle teksti puhul mittestartinutele punkte anda. Küsimus on ainult milleks seal on sõna 12 "esimest", kuid see on siiski ainult kummaline, lause mõte sellest ei muutu ju?
See mis oli mõeldud kirjutada ei lähe arvesse eks uuel hooajal siis saavad täpsemalt öeldud mida mõtlesid.
PS
Sinu näide Aade ja Beedega on intrigeeriv, jättes küsimusi õhku, kuid juhendi järgi A siis tõesti finaali ei saaks.
Allain
, 31.08.2004 20:15
Kuidas sellest juhendi punktist aru saada, et etapp loetakse toimunuks kui stardib 4 võistlejat.Kas finaalis või eelsõitudel või on lihtsalt 4 meest nimekirjas ??????
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
06.10.2024
Järvamaa rahvaralli 21.09.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.