|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Aivar Ojaperv
24. august 2004 18:51
Tagasi
Trüki lehekülg
Taali etapp ajas veokakomitee liikmed omavahel tülli
Kommentaare lisatud:
16
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
v]istleja
, 24.08.2004 20:02
komitee oleks voinud ju tel. teel 7 meest labi helistada ja asja paika panna enne voistlejate erutamist.tundub ,et osad olid poolt osad vastu ja m]ne mehe arvamust ei kusitudki.uldiselt jama vark. aga rong on lainud.2005a tuleb uus kommitee kokku kutsuda keda ka voistlejad aktsepteerivad.
aiku
, 24.08.2004 20:35
Eest Vabariigi seaduste järgi võib umbusaldust ka avaldada. Euroopa Liidu seadusi ma ei tea, agakui tööga toime ei tule tuleb uued ja asised mehed etteotsa panna.
S
, 24.08.2004 20:44
See on ka kindlasti 1 tähtis mõte,kuid ärge unustage siis "sisu" korraldamata jätta uute meeste poolt!
Kui palju üldse pooldab et 51/52 ja 53 on eraldi ehk siis 2 erinevat klassi,ning milleks üldse seda vaja?Kas see nagu asja LÕHKI ei aja?
Nii mõnedki mehed on 51/52 ära läinud-kes üle 53-,kes üldse enam ei taha sõita!!!
kuule "S"
, 24.08.2004 20:52
oled sa ikka kaine? mida sa praegu öelda tahtsidki?
S
, 24.08.2004 23:02
Olen küll!!
Tahtsin nagu õelda et kas on vaja 51 ja 53 eraldi???????????????????Järgmised "korralikud"mehed siis tehku hästi järgmine aasta jne jne......Vaata et sa ise purjus pole....
võistleja
, 25.08.2004 08:23
jah on kyll vaja et nad eraldi klassides on
ka võistleja
, 25.08.2004 16:26
kui vähe autosid siis võiks kokku liita.
Saliery
, 25.08.2004 18:16
S kas sa tead ka mis vahe on 51 ja 53 kui sa midagi ei tea siis ära targuta.
Viktor
, 25.08.2004 19:06
51- on need "sõjaaegsed" ja 53-d natuke uuemad
51
, 26.08.2004 13:17
ma ei usu, et 51 meestel selle vastu suurt olla saab, sest 53-ed saavad iga kord kalendriga 51 käest. näiteks kes käis Tapa rallisprindil ja vaatas hiljem kommertsvõistlust, kuidas Jaanus Ligur viimaselt kohalt esimeseks tuli ja Marco Lee teiseks. samas kui pannakse kõik Gazoonid kokku, tuleks panna sama moodi suured ja väiksed ladad ka kokku!
aivar to 51
, 26.08.2004 13:55
sa mees ei tea hästi, mida räägid. need gazoonid, mis Tapal kalendriga 53-le panid, osalesid vaid kommertsvõistlusel ja ei saa vastavalt tehnilistele tingimustele krossi sõita. krossi ja rallikrossi/ralli teh tingimused on 51-le erinevad. võimalik klasside liitmise jutt käib 53 ja krossi tingimustele vastava 51 suhtes. 51 "kross" ei pane 53-le sugugi kalendriga - esimeste meeste ajad on suhteliselt võrdsed - viimase Varstu kontrollaegade põhjal olnuks 1. Klooren (51) ja 2-8 51-mees Pilv ning kuus 53-e meest.
ja ei maksa parastada, et 53 saab ralli 51-e käest kalendriga. ralli 51 ikka väga vabade teh tingimustega, Jaanus Ligur on seda autot tohutult arendanud. 53-l ei või aga praktiliselt mitte midagi ümber teha - võta mootor vanalt virtsapütilt, pese puhtaks, ja sõida. aga näiteks Venemaa 53-lt saaks ka "ligurid" kalendriga, sest neil seal on lubatud 53 aretada nagu oskad ja rahakott kannatab. kusjuures peab hästi kannatama - mullu Eestis käinud Dronov väitis, et tema sai mootori 3500 USD eest. aga ta ei ole Venes kõige kõvem käsi.
S
, 26.08.2004 16:35
see ei ole muidugi just nii vaja et nad ühte liidetakse,kuid jah nii see on et meil eestis on suur veoauto populaarsus!
vana võistleja.
, 28.08.2004 12:31
Kõik kokku ja korraga rajale vot siis on tore vaadata nagu ikka vene ajal oli. mingi takistus riba ka jne.... 30 min vähemalt start jne...
autosport.ee pealt
, 30.08.2004 06:30
Täpsustused veoautokrossis
19.08.2004
Seoses sellega, et EMV Veoautokrossi Üldjuhendi punkt 5.2 läheb vastuollu Kiirusalade Võistlusmäärustega, saavad punkte kõik sõitjad, kes on poolfinaalis läbinud vähemalt 5 ringi ja pääsenud finaalsõitudesse.
vaade
, 30.08.2004 11:15
to: autosport.ee pealt
See täpsustus on aegunud - see ongi see uudis mis pärast Varstu etappi otsustati ja mille peale kired lõkkele lõid.
hehe
, 02.09.2004 13:55
teen ettepaneku, et igast klassist tehtakse MV arvestusse veel alajaotus: et eraldi punktiarvestus sinistele, kollastele , rohelistele jne autodele. Siis saavad kõik medaleid..
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.