|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
21. oktoober 2003 9:27
Tagasi
Trüki lehekülg
Lembit Nõlvaku ettepanek 4WD jäärajasarja käivitamiseks
Kommentaare lisatud:
11
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
Aleksander Suur
, 21.10.2003 21:28
Kuidas näeks välja 4WD sõitja tegevus Tabivere ja Kehala ringi võistluste eel, kui ta on pärit Võru linnas. Kas ta peaks saatma veljed Tallinna, sest buss käib sinna või sõidab ise velgedega Roosna-Allikule ja sealt Tabivere võistlusele või kuidas. Tundub lihtsalt, et kogu tegevus on liialt Tallinna keskne, mitte autosporti ja rahvasporti arendav väljaspool Tallinna. Initsiatiiv on küll hea, aga liiga pealinnakeskne. Libedat jääd Teile!
Olev
, 22.10.2003 11:41
Võru mees peaks veljed organiseerima Roosna-Allikule vaid hooaja esimese võistluse eel. Loe hoolikalt. Igal juhul on idee hea, sest annab lootust pjedestaalile kõigile osavõtjatele.
kahtleja
, 22.10.2003 12:53
nojah, ühesugused kummid võib ju alla panna, aga see kasvatab jälle kulutusi. Eelduseks peaks ju olema, et rahvaspordis oleks need minimaalsed. Praegusel juhul kui osaleda tahaks, peaks muretsema endale lausa 3 jooksu talve velgi+kumme A) ühed mis saadad roosn-allikule, tõsi küll ainult veljed aga sisuliselt tuleb kummikulu juurde, minu arusaamise kohapealt üks võistlus=1000 EEK B)teised, mis on autol tavaliikluses all ning c) kolmandad, millega tahad näiteks oma koduküla järvel sõita või kohalikke jääraja võistlusi. See on muidugi ainult üks asi, teine asi on masinate erinevus. Kui siin idee väljamõtleja rääkis ühtsest 4wd sarjast, siis näiteks mina küll aru ei saa, kuidas omavahel vaatamata võrdsetele kummidele on konkurentsis nt. Mitsu EVO või Seat Leon või minugipoolest nt. Suzuki Liana 4wd.
to roosna-allik
, 22.10.2003 13:43
Roosna-Alliku mehed võiks lihtsalt neid rehve müüa ja vajadusel ära markeerida. Võistlustel lihtsalt vaadatakse ennem rehv üle ning selle järgi määratakse kas võistleb ühtse rehviga klassis või mitte. Superkrossis oli analoogne variant kasutusel.
juku
, 23.10.2003 10:10
Samas jälle, eks igaüks sõidab sellega, mis istumise all on. Muidugi ei saa suzukiga mingi evo vast, aga samas ka miks peaks evo mees umbes ootama, et mõni suzuki mees järgi jõuaks? selles mõttes, et kui nüüd hakata tegema nii, et suzuki oleks kiirem on äkki evole halvem. Arvan, et halbades tingimustes ei taheta eriti sõita juu.
Krooks
, 23.10.2003 11:14
Muidu on idee hea, kuid toesti, arvestades et sellise skeemiga on vaja osta lisajooks velgi(eeldusel, et tahad ise ka harjutamas kaia), mis maksavad ca 11000 krooni, siis see on muidugi kallivoitu.
tom
, 29.10.2003 15:16
Ei saa päris hästi aru mis klassis sõidetakse tänavasõidu rehv ja 12mm nael. Kas mitte tänavasõidu rehv ei ole mitte kuni 2mm.
rally fänn
, 31.10.2003 11:36
kus see sõit toimub??
mc
, 19.11.2003 17:52
Mõte on ju igati hea ja aus teiste suhtes ... nii tulevad tõesti esile just autost ja juhi oskustest tingitud eelised. Rehvist oleneb liiga palju ....
nõlvak
, 25.11.2003 22:47
seletus tom-ile. Mõtlen naastu kogupikkust. Tänavasõidu rehv LE järgi on see, milles võibolla naast kuni 11mm pikk ja ulatuda rehvi pinnast välja kuni 2mm. lisaks on ette antud naastude arv rehvi kohta, asetus ja naastu tüki kaal. Kuna kohtunikud naastu kogupikkust ei piira, uputatakse 12 või 13 mm pikkune naast rehvi ära. Sellest see probleem.
nõlvak
, 25.11.2003 23:15
palju on küsitud, et miks üldse rehve piirata? Sõidaks piikidega ja asi tahe! Vastus selline, et piigiga sõites jääb ka 300 hj väheks. Võitjaks tuleks see, kel rohkem jõudu kapoti all. Autod saavad hirmsat koormust. Turbo autod, mis kasutavad piikidega sõites tankla bensiini põletavad kolvid sisse. Sõit pakub fiilingut vaid esimesed viis minutit. ... Mida väiksema pidamisega rehvidega sõidetakse, seda vähem loeb tulemuses auto võimsus. Kui sõidaksime kiilasjääl suve rehvidega võidu, edastab suzuki liana rallikat. Nii et mida väiksem on rehvi pidamine, seda paremad on kerge suzuki tulemused.
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.