Laupäevasel Grossi Toidukaubad Kehala rallisprindil sattus sõiduvea ja libeduse tõttu rajaäärsesse sügavasse kraavi mitu võistlusmasinat. Tantsu pehmel kraavipervel lõid aga paljud.
Avavoorus keeras kõigepealt auto üle nipli noorte masinaklassis super 2000 koos Kermo Prantsiga võistelnud Raigo Reimal. Saarlane tunnistas, et tema roolitud Volkswagen Golf käis üle katuse legendivea tõttu: "Oleksin pidanud legendi panema, et pärast hüpet tuleb vasakule hoida. Mina hoidsin paremale. Hüppasime seetõttu valesti ja otse kraavi!"
Sel aastal teistkordselt rajal käinud Raigo Reimal märkis, et auto kummuli keeramine talle esmakordseks kogemuseks. "Kui auto hakkas kraavi poole tüürima, vaatasime ja mõtlesime, et saabki selle ka ära proovida. Tegelikult ei jõudnud seal sel hetkel muud mõeldagi," rääkis seekordsel võistlusel kõige karmima väljasõidu korraldanud noormees. "Tervis on OK. Ei mina, ega kaardilugeja saanud kumbki põrutada."
Tumedat karva Volkswagen sai kraavipervele peatselt täiendust. "Teisi tuli sinna ka," nentis Reimal, kelle hinnangul eksisid kaasvõistlejad pidurdusmaaga. "Põhjus oli see, et enne starti tuli paduvihma ja raja uue osa peal läks olemine päris libedaks."
Oma Opel Astra samasse ligidale kraavi kummuli keeranud Tauri Jaanson kinnitas, et väljasõidud leidsid aset libeduse tõttu. "Enne starti sadas hunnik vihma maha. Vihm võistluse alguseks küll lõppes, aga libe kiht oli teel peal, nii 3-4 sentimeetrit löga. Sõita oli nagu jäärajal!"
Võistluspaari Tauri Jaanson - Silver Simm ralliauto kandus teelt välja, kuna juht toimis enda sõnul veidi valesti: "Liiga kaua hoidsin pidurit peal. Kraavi serv oli pehme ja polnud palju vaja, et keeraks nagu kelguga sinna põhja... See oli oma tõsine viga."
Jaanson ütles, et kartis hullemat. Väljasõidu tõttu said Opelil kannatada esiklaas, esimene poritiib ning tuled, kuid erinevalt samasse kohta kandunud rivaalide Ladast, millega sõitsid Kalle Melioranski - Taavi Luik, tema autot kraavist kohe välja ei tiritud. "Me saime oma auto alles viimases voorus kraavist kätte. See oli võistluse juhi otsus, et paus liiga pikaks ei veniks," lausus Tauri Jaanson, kes oli sõiduvahendi pärast mures juba avavoorus, kui Melioranski oma Žiguliga üsna Opeli ligi tüüris. "30 sentimeetrit jäi vahet," lausus Jaanson.
Kalle Melioranski ütles, et ehmatus oli suur, kui ühtäkki kraavis teine auto ees paistis. "Õnneks jäime enne seisma," õhtkas ta kergendatult, kommenteerides väljasõidu põhjust sõnadega, et auto läks käest ära legendi vea tõttu. "Auto palju viga ei saanud. Õõtshoova polt läks pooleks ja on vaid mõned väikesed mõlgid. Aga see oli võistlusolukord ja tegelikult tuntud koht Viru rallilt."