Kliki siia Kliki siia
Kas oled sel aastal külastanud mõnd võistlust väljaspool Eestit?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
rally.ee
03. juuli 2012 10:48
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Repro

Playboy modell osaleb tänavu kõigil rallietappidel Eestis

Suvises ajakirja QOQO numbris paljastab modell ja rallisõitja Inessa Tuškanova nii keha kui ka plaane, mis tal on seoses Eestiga. Ühtlasi lubab ta, et ei jäta sel aastal vahele ühtki Eesti meistrisarja etappi.

Ukraina, Venemaa, Tšehhi ja Leedu Playboy esikaanel ja mitmete muude klantsajakirjade esikaantel poseerinud modell andis pikema intervjuu meesteajakirjale QOQO, kus ta räägib nii modellindusest, meestest kui ka rallispordist. 3.60 maksva ajakirja juuni/juuli numbri kaanel ilutseb muidugimõista kauni moskvalanna foto.

Alljärgnevalt mõned nopped pikemast intervjuust.

Kas on raske olla naisralliäss?

Väga raske, ülimalt raske. Kuidas sa ka ei sõidaks, hästi või halvasti, esimeseks või kolmandaks... ühiskond suhtub ikka eelarvamustega. Kui sõidad hästi, siis „lihtsalt vedas” ja kui läheb kehvasti, siis on suhtumine selline, et „ah, mis neilt tahta, nad ju eided”. Selline asi teeb natuke kurvaks. Vahest saab aga naiselikkust ära kasutada näiteks meediat enda kaitseks kasutades − seda eelist meestel ei ole.

Kumb on kergem, kas modellindus või ralli? Miks? Kumb on südamelähedasem?

Mõlemad on ametid. Kõige kergem on diivanil lesida. Ralli on mulle aga lähedasem − see tähendab minu jaoks kõike! Modellindus on pigem teenistus selleks, et sõita rallit.

Kas julged väita, et oled kõige seksikam naispiloot?

Kindlalt võin öelda, et jah. Samas maitsed on erinevad, saate ju aru...

Oled osalenud Estonia rallil, kuidas sul enda arvates läks? Kas jäid oma tulemustega rahule?

See oli suurepärane ralli. Armusin kohe Eesti teedesse ja võistluse organiseeritusse. Tulemustega ma rahule ei jäänud. Kohe pärast esimest kontrollpunkti hakkas meil auto jupsima. Kiiresti sõita ei olnud lihtsalt võimalik. Tõsised probleemid olid veermikuga jne. Autoga ei saanud sõita kiiremini kui 100 km/h.

Millal on sind taas võimalik Eesti teedel näha?

Sellel aastal kavatsen sõita kõik rallietapid Eestis!

Kas oled linnatänavatel eeskujulik sõitja või tuleb aeg-ajalt ette, et jalg muutub gaasipedaalil "kogemata" raskeks?

Tuleb ette kiirustamist, kuid püüan teisi liiklejaid mitte häirida.

Kui palju trahve kiiruse ületamise eest on sulle elu jooksul tehtud?

Oh! Väga palju. Eriti jube on sõita Eestis. Siinsed seadused on väga karmid ja trahvid suured.

Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
11.09.2017
Kulbilohu rallikross 9.09.17 (0)
09.09.2017
Tapa autokross 09.09.2017 (0)
31.08.2017
Smiltene autokross 27.08.17 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
21.09.2017 10:52
Rahvaspordi komitee koosolek (0)
11.09.2017 19:50
Tapa autokross Sügis 2017 (0)
10.09.2017 09:20
Auto tagaosa madaldamine (BMW) (1)
09.09.2017 20:40
Varbola Rahvaralli 2017 (0)
08.09.2017 10:03
VIDEO: Tapa rahvaralli Uno Aava karikale 2017 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia