Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
02. august 2003 0:20
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Citroeni ootavad Soomes tõsised katsumused

 Loe lisaks
Tõnisson päris peaministrilt aru Märtini õnnitlemise kohta

Peaministri Soome reis maksis 122 tuhat

Inmarsati rallistaari auhinna pälvis Petter Solberg

Markko Märtin: See oli mulle eriline ralli

Autoralli juuniorite maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2003. aasta 4. etappi

Peaminister Juhan Parts õnnitles Markko Märtinit

Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2003. a. 9. etappi

Markko Märtin võitis Neste ralli

Colin Mcrae Saksamaa rallil. Foto: DPPI
Citroen osales Soome rallil esmakordselt möödunud aastal ning seetõttu ootavad sõitjaid Jyväskyläs Neste rallil tõsised katsumused. Sebastien Loeb usub, et kui tehnika vastu peab, pole punktikohale saamine väga suur probleem.

"Xsara lendamise tasakaal oli hea," analüüsis tollast sõitu Citroeni tehnikaosakonna juht Jean-Claude Vaucard. "Auto püsis õhus horisontaalselt ja maandus neljale rattale. Kuid meile ei olnud parimad kitsad katsed. Talvel me analüüsisime ja parandasime mitmeid parameetreid: vertikaalne jõudlus, diferentsiaalid jne. Kuigi suurem osa sellest tööst jääb tulevikuks, oleme me olnud edukad."

"Eelmisel aastal olime sellel etapil kõige vähem konkurentsis. Autot on küll edasi arendatud, kuid kas seda on küllalt," arutles Citroeni tiimi boss Guy Frequelin. "Selle aasta etapp annab meile vastused. Sebastienil on nüüd auto aasta kauem istumise all olnud ja eks saame näha, mis Carlose ja Colini kogemused meile toovad."

Sebastien Loeb usub, et tiim on tööd hästi teinud, ning ei tohiks tekkida probleemi mõne punkti korjamisega. "Xsarat on edasi arendatud ja see teeb minu töö lihtsamaks, kuid pean olema realist," märkis Loeb.

Frequelini arvates Citroenilt Soomes võitu loota ei maksa. "Ometi usun, et meie pilootidel on talenti," märkis Frequelin. "Nende võimalus sõltub sellest, mida oleme autoga teha suutnud. Kui me ei lõpeta esiviisikus ning ühe autoga poodiumil, siis see tähendab, et me ei ole piisavalt arenenud."

"Ausalt öeldes, on see üks minu lemmikutest rallidest," rääkis Colin McRae ja lisas, et tegemist on keerulise võistlusega. McRae arvates tekitab tõsiseid probleeme standartsete hüpete puudumine.

"On tuhandeid erinevaid hüppeid. Nende läbimine on iga kord erinev. Mõnedel hüpetel paeb tõeliselt palju hüppama, teistest on parem lihtsalt üle libiseda. Legendis annan ma neile erineva kraadi ja lisan kirjelduse. See info ütleb mulle kuidas igat hüpet võtta," selgitas McRae.
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia