Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Citroeni ootavad Soomes tõsised katsumused
|
Loe lisaks |
|
|
Citroen osales Soome rallil esmakordselt möödunud aastal ning seetõttu ootavad sõitjaid Jyväskyläs Neste rallil tõsised katsumused. Sebastien Loeb usub, et kui tehnika vastu peab, pole punktikohale saamine väga suur probleem.
"Xsara lendamise tasakaal oli hea," analüüsis tollast sõitu Citroeni tehnikaosakonna juht Jean-Claude Vaucard. "Auto püsis õhus horisontaalselt ja maandus neljale rattale. Kuid meile ei olnud parimad kitsad katsed. Talvel me analüüsisime ja parandasime mitmeid parameetreid: vertikaalne jõudlus, diferentsiaalid jne. Kuigi suurem osa sellest tööst jääb tulevikuks, oleme me olnud edukad."
"Eelmisel aastal olime sellel etapil kõige vähem konkurentsis. Autot on küll edasi arendatud, kuid kas seda on küllalt," arutles Citroeni tiimi boss Guy Frequelin. "Selle aasta etapp annab meile vastused. Sebastienil on nüüd auto aasta kauem istumise all olnud ja eks saame näha, mis Carlose ja Colini kogemused meile toovad."
Sebastien Loeb usub, et tiim on tööd hästi teinud, ning ei tohiks tekkida probleemi mõne punkti korjamisega. "Xsarat on edasi arendatud ja see teeb minu töö lihtsamaks, kuid pean olema realist," märkis Loeb.
Frequelini arvates Citroenilt Soomes võitu loota ei maksa. "Ometi usun, et meie pilootidel on talenti," märkis Frequelin. "Nende võimalus sõltub sellest, mida oleme autoga teha suutnud. Kui me ei lõpeta esiviisikus ning ühe autoga poodiumil, siis see tähendab, et me ei ole piisavalt arenenud."
"Ausalt öeldes, on see üks minu lemmikutest rallidest," rääkis Colin McRae ja lisas, et tegemist on keerulise võistlusega. McRae arvates tekitab tõsiseid probleeme standartsete hüpete puudumine.
"On tuhandeid erinevaid hüppeid. Nende läbimine on iga kord erinev. Mõnedel hüpetel paeb tõeliselt palju hüppama, teistest on parem lihtsalt üle libiseda. Legendis annan ma neile erineva kraadi ja lisan kirjelduse. See info ütleb mulle kuidas igat hüpet võtta," selgitas McRae.
|
|
|
|