Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
01. august 2011 16:56
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Eesti esimene rahvuslike masinaklasside autoralli tulekul

6. augustil peetakse Eestis esimene rahvuslike masinaklasside autoralli. Võistlus toimub Paide Autospordiklubi eestvedamisel Järvamaal Kabala, Tõrvaaugu, Pikkmetsa, Taikse, Näsuvere ja Kabala ümbruses.

Türi ralli korraldajate hinnangul kujundab järgnevate rallide suhtes arvamust just hooaja esimene etapp, mistõttu ootavad nad võistlejate aktiivset osavõttu. Seni on oma osalemisest teatanud vaid paarkümmend ekipaaži.

"Juba aastaid on olnud E-rühma sõitjate hulgas nurinat, et võistlused on liiga kallid ja et nendele jagub liiga vähe tähelepanu. Oleme paljudes asjades varmad põhjanaabritest eeskuju võtma, kuid rahvuslike masinaklasside rallisarja käivitumine on jäänud kännu taha toppama," märkisid Türi ralli organisaatorid, avaldades lootust, et nüüd õnnestub rahvusliku rühma rallisari käima lükata.

"Siinkohal kutsume üles kõiki, kel vähegi võimalik, osalema ajaloolisel Eesti esimesel E-rühma rallil. See on nagu valimistega. Kunagi ei olda rahul, aga valima ka ei minda. Meie usume, et E-rühma sarivõistlus läheb käima ja leiab endale väärilise koha päikese all," kirjutasid Türi ralli korraldajad pressile ja võistlejaile läkitatud pöördumises, kus loetleti ka mitmesuguseid E-rühma ralli eeliseid.

Millised eelised on E-rühma rallil? Esiteks rahaliselt soodsam: väiksemad osavõtumaksud, ühepäevane võistlus, jäävad ära majutamismured, lühem distants, kokku hoitud aeg, kütus ja rehvid. Teiseks paremad teeolud: kui tavarallil jõuab stardijärjekord E-rühma autodeni, on teed tavaliselt lagunenud ja rööpasse sõidetud, nii et E-rühm ei saa oma tegelikku sõidukiirust näidata. Tänu sellele, et distants on lühem ja teeolud paremad, saab olema ka oluliselt vähem katkestamisi.

Rallikorraldajad rõhutasid, et ka meedia ning publiku tähelepanu on E-rühma rallil suunatud eeskätt rahvusliku rühma sõitjatele. "Meil on tavaks saanud, et meedia jälgib ja kajastab rallidel absoluutarvestust ja heal juhul suure N-rühma esimesi võistlejaid. Nüüd on aga kogu tähelepanu E-rühma päralt," kinnitasid korraldajad. "Suurtel rallidel on pealtvaatajad paljudel katsetel juba lahkunud, kui järg jõuab E-rühma kätte."

Türi ralli on E-Cup karikasarja avavõistlus sõidu- ja veoautodele ning Eesti noorte meistrivõistluste esimene etapp. Võistlusraja kogupikkus on 175,77 km, sellest ligemale 41 km sõidetakse viiel kiiruskatsel. Ralli algab laupäeval, 6. augustil kell 13 Türi kultuurimaja parklast.
Artikli juurde
13.01.2025
Gert-Kaupo Kähr plaanib tõestada, et kiireks sõiduks ei ole vaja kõige uuemat autot
Artikli juurde
10.01.2025
Avapäeva lõpetasid liidritena Mārtiņš Sesks ja Renārs Francis
Artikli juurde
12.01.2025
Alūksne rallil saavutasid võidu Mārtiņš Sesks ja Renārs Francis
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
13.01.2025 22:46
Rally Aluksne 2025 video (3)
26.11.2024 13:58
Rally in Latvia (0)
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia