Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Sirje Potisepp: Osad katsed pakkusid tõelist naudingut! |
|
Sirje Potisepp: Osad katsed pakkusid tõelist naudingut!
|
Loe lisaks |
|
|
Nissan Sunnyga Lääne-Eesti rahvarallil võistelnud Eesti toiduliidu juhataja Sirje Potisepp oli üks vähestest, kes ei pidanud paljuks äsjase Lääne-Eesti rahvaralli korraldajatele öelda ka kiidusõnu.
Kuigi Lääne-Eesti rahvaralli korraldajate aadressil öeldi karme sõnu ja mitmetel teistel rallidel ametnike ametit pidavad inimesed soovitasid resoluutselt Igaühe Terviseklubil Läänemaal enam mitte ainsatki rallit korraldada ja hoopis vaatama tulla, kuidas mujal võistlusi läbi viiakse, leidus siiski ka neid, kes ei näinud kõiges ainult negatiivset.
"Algatuseks tahan öelda, et kõik teevad vigu ja ikka ei oska ka kogenud korraldajad kõiki asju ette näha aga õpitakse vigadest ja ärgu see päris tahtmist edaspidiseks korraldajatelt ära võtku! Usun, et kõik tahaksid hästi teha ja nii, et sõitjad naudiksid," rääkis koos Kairi Sepaga Lääne-Eesti rahvarallil klassivõiduni jõudnud Sirje Potisepp. "Tänud, et keegi üldse ikka rallisid korraldab see ei ole kerge protsess!"
"Nii Lääne-Eesti rahvarallid kui -sprindid on olnud päris huvitavate katsetega ja nii ka seekord tõotas tulla huvitav," jätkas ta. "Esimene katse oleks võinud olla veidi paremini märgistatud, kuid joonise järgi sõites oli täiesti sõidetav ning arusaadav. Kirjutasime hommikul joonise järgi legendi ja esimesel ringil sõitsime selle järgi. See tekitas tohutu segaduse, kuid tänu paarile ettenäitamisele raja äärest, saime hakkama."
"Teisel ja kolmandal osal sõitsime joonise järgi ja kõik oli arusaadav," lausus Sirje Potisepp, varjamata pettumust, et kellegi teise oskamatuse tõttu ajad tühistati. "Kas nüüd siis nii hakkabki olema, et kui hakkama ei saa, esitatakse protest ja aeg ei lähe kirja?"
Ta jätkas: "Teine katse oli karm muidu oleks olnud väga lahe ja tehniline sõita. Mulle sellised katsed hirmsasti meeldivad!. Kuid katse pinnas ei kannatanud mingit kriitikat Sunny GTi on kokkuvõttes ikka väga hea ja tugev auto jäi üheks tükiks kokku! Kuid õnnetuseks läks meil juba esimesel läbimisel teisel katsel rehv ja õnneks saime katse lõpuni ning kiire vahetus ja kenasti praktiliselt sekundis jõudsime ka järgmisse ajakontrollpunkti jälle rõõmsad! Ülesõidud olid ju kiired ja lühikesed ning tegutseda tuli emotsioonideta ning ülikiiresti."
"Muuseas mul oli 12 hooaja kohta umbes kolmas rehvivahetus elus," täpsustas Potisepp. "Loodan alati ilma hakkama saada ja sõita kindlalt, kuid peab selleks ka valmis olema nagu elu näitas! Ja siin on mul ju kogemusi rattavahetuseks küllaga vahetan ju praktiliselt kogu aeg rehve ise! Ja siis pekki jälle kirja ei läinud!"
"See-eest pakkusid tõelist naudingut kolmas ja neljas katse, kus tõsi küll, olid šikaanid nii kitsad, et pidi ikka hoo täiesti maha võtma, aga kõik ju pidid!"
"Pean tunnistama, et seekord tundsin Kairiga head koostööd, nagu vanasti! Ka kaardilugemises ja sõitsin päris mõnuga! Auto istmed olid higist märjad ja meie ka, aga ise ju seda oleme tahtnud, " kirjeldas sel korral konkurentidest edukam olnud naisvõistleja. "Teinekord võiks hoopiski olla näiteks nii, et esimene pool päeva sõidetakse Kiltsil asfaldil, siis on tehniline park ja rehvivahetus ning teine pool päevast toimuvad katsed kruusal. Säästaksid kõik rehve ja saaksid näidata sõiduoskusi mitmekülgsemalt. Siin on, mida tulevikus korraldajatel mõelda."
Heameelt tegi klassivõitjaile asjaolu, et lisaks lisandunud oli uusi võistlejaid. "Hea oli näha, et üks uus rallipaar oli rajale tulnud ütlesin ka, et ärge ära kaduge! Eks nii alustataksegi ja tõesti loodame, et naisteklassi tuleb veelgi sõitjaid juurde. Praegu alustamiseks hea aeg konkurents pole väga tihe ja saad kohe väärtuslikke kogemusi."
"Üldiselt meeldibki mul rohkem rallit sõita terve päev on sisustatud ja huvitav," lisas Potisepp.
|
|
|
|