Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Mart Kork kolis GAZ 53-le
|
Loe lisaks |
|
|
Vasalemma rallikrossil salapärast nägu teinud ja oma mittevõistlemist katkise autoga vabandanud Tapa võidusõitja Mart Kork väga ei luisanudki - tema GAZ 51 mootorit kandnud "hüübriidauto" oli tõesti konstruktorina laiali. Kuid mitte remondiks, vaid ümberehituseks.
"GAZ 53-le ülekolimise mõte mõlkus juba mõnda aega peas, aga polnud sobivat mootorit," selgitas Mart Kork. "Nüüd midagi leidsin ja kuna 51 mootor vajanuks nagunii kapitaalremonti, siis otsustasin viimaks ära - ei hakka enam vanaga jändama, kolin parem 53-le üle."
Korgi GAZ 53 ei tähenda uut autot, vaid ainult vana mõningast ümberehitust. Auto väliskuju ei muutu, tapalane jätkab sõitmist nn hübriidkabiiniga autol (kombineeritud 51, 52 ja 53 plekkidest), 53 mootori kinnitamiseks tuli täiustada vaid auto raami. Vähemalt esimesel võistluseks jäävad vanaks ka sillad, amordid jms. "Katsetan Saaremaal ära, eks siis näeb, mida on vaja vahetada," ütles krossisõitja.
Korgi ümberehitatud auto on läbinud ka esimesed katsetuskilomeetrid Tapa krossirajal. Tulemustest ja kiirusest on veel vara rääkida, kuivõrd: (Kork) "53 tahab ikka tõepoolest kõva häälestamist saada, aga lootusetu asi ei ole. Kippus juba esimesel päeval käest ära minema."
Koos "uustulnuka" Korgiga on nüüd GAZ 53 klassis võistlejaid juba kuus, kellest viis on end eelregistreerinud ka Saaremaa Kogula rallikrossile.
|
|
|
|