Põnev hooaeg selja taga, seab Sander Roosimaa uueks aastaks kõrgeid sihte, plaanides osaleda nii Eesti, Läti-Leedu kui ka Balti rallikrossi meistrivõistlustel.
Tänavune hooaeg oli Sander Roosimaale erilise tähendusega. Miks? "Olin tagasi Eesti rallikrossi meistrivõistlustel," selgitas ta. "Läti-Leedu meistrikatelt võeti üle meile Eestisse uus klass, mis kõnetas kohe. BMW RX3000 klass tundus kättesaadav ja lätlaste pealt vaadates ka mega konkurents. Mõeldud tehtud. Auto soetatud. Suur osa ümber ehitatud ja lendasime peale!"
Kuidas Roosimaal tänavune hooaeg sujus? "Esimene etapp oli Raassillas. Kõigi jaoks uus asi, ega väga eesmärke seatud ei olnud. Põhiline, et mõnus oleks. Osavõtjaid oli korralikult ja suutsin ennast A-finaali sõita. See tulemus oli ulme juba ja finaali minnes ainult üks mõte peas - tuleb mis tuleb. Tulemuseks kuues koht," rääkis Roosimaa. "Ühtlasi oli see ka Balti meistrivõistluste esimene etapp."
"Järgmine, Kulbilohu etapp oli ainus, kuhu me enne võistlust trenni tegema ei läinud. Rada ei meeldi tegelikult ja terve päev olin viimaste seas. Finaalis aga hakkas juhtuma. Hea start ja enam-vähem nauditav sõit andis teise koha. Mega rahul. Kogu meeskonnale hea edasiviiv jõud."
Jätkus hooaeg Piiroja krossirajal Põltsamaa külje all. Sander Roosimaa jaoks on tegemist kodurajaga. "Olen sisuliselt seal üles kasvanud ja trimmerdanud ja kõike muud on seal rajal tehtud," selgitas ta. "Eelsõidud võitsin, tunne oli üli kindel. Poolfinaali võitsin. Finaali minnes oli tunne tugev, kuna terve päev oli sõit nauditav ja kiirus olemas. Startisin esimeselt kohalt. Olin esimesel autol stanges kinni paar ringi. Otsisin möödumiseks kohta, kui järsku läks rehv katki. Koheselt viimane ja sealt etapilt kuues koht. Väga mõru maitse oli."
"Järgmisel võistlusel Missos oli kiirus nii ja naa," rääkis Sander Roosimaa edasi. "Poolfinaalis rüselesime esikoha pärast Mait Buddelliga ja kui tunne oli, et olen kindlalt finaalis, siis läks vasak pooltelg ribadeks ja nii poolfinaalist edasi ei saanudki. Sellega oli päev lõppenud."
Jätkas Roosimaa hooaega Kehalas. "Kiire rada, tehniline. Äge hüpe! Rajal iseloomu on. Auto peab suutma kõike teha," kirjeldas ta võistlustrassi profiili. "Olin viie parema hulgas, tunne oli okei. Mind aga segas siduri probleem mõned korrad. Kolmas eelsõit - jälle miskit viga. Kiirelt boksi. Menetlesime tükk aega, mida teha. Lõpuks alustasime käigukasti maha võtmisega. Kiirelt sai selgeks, et poolfinaali sõit on kohe-kohe ja kokku panemine peab olema kiire. Ahjaa, süüdlane oli väntvõlli otsas olev laager, mille sisse läheb sidurivõll, mis oli pool hooaega lahtiselt kaasa sõitnud. Autot me valmis ei jõudnud ja poolfinaali sõit läks käima ilma minuta. Küll see oli mõru.
Kui Kehalast laupäeval koju jõudsime, siis pühapäeva õhtuks oli auto juba lahti võetud. Asjad tellitud ja teisipäevaks kõik valmis."
Teine Balti meistrisarja sõit toimus Leedus. See oli Sander Roosimaale ühtlasi esimene välisvõistlus. "Laupäeval toimusid trennid, tehnilised, regamised. Rada oli vinge. Trennides oli täitsa hea tunne. Pühapäeval läks madinaks. Esimene voor, korralik vihm tuli alla. Me võitsime selle võidu. Ulm! Konkurents oli seal 2 korda kõvem kui Eestis. Osavõtjaid 20 ringis. Eelsõitude kokkuvõttes suutsin välja sõita end otse finaali. Viies koht. Finaalis tegin valestardi, seetõttu tuli teha mul kaks korda jokkerit. Punane lipp ja uus start. Uues stardis mitu kokkupõrget, mina suutsin pääseda, kuid uuesti punane lipp. Kolmas start, jälle korralikud kokkupõrked, aga punast ei tulnud. Rajale jäi vaid neli autot ja mina kindlalt viimane. Väga suur vedamine oli kõikidest nendest kokkupõrgetest pääseda. Paljud autod olid sisuliselt valmis romulasse sõitma. Kokkuvõttes tuli neljas koht!"
Roosimaa jätkas: "Kolmas Baltikate etap sõideti Riias Bikerniki rajal.
Meie klassis oli osavõtjaid 28. Hüpped olid alguses kehvad. Trenni õieti teha ei saanud. Saime seade paika ja hakkasin üha kiiremini sõitma. Viimases sõidus, et finaali pääseda, oli üheksa hullu koos. Ma võitsin selle sõidu. See oli super tunne. Finaalsõidus startisin viimasest reast. Start õnnestus liiga hästi. Esimeses kurvis sõitsin end esimeseks ja see mulle saatuslikuks saigi. Kurv vasakule, paremalt poolt suruti betooni, käis kõva pauk, auto katki ja jäin tee äärde," meenutas Rossimaa seiklusi lõunanaabrite juures. "Saavutasin kokkuvõtlikult Balti meistrivõistlustel kolmanda koha. Olen väga rahul tulemusega."
Eesti meistrivõistluste viimane etapp sõideti Laitses. "Kõva ujumine ehk rada oli osaliselt vee all," rääkis Roosimaa. "Poolfinaalis üritasin enda arust Mirell Hintserist mööduda. Käis süütu kokkupuude ja rool viltu. Kokkujooks vale. Väga keeruline oli sõita ja ka kiirus langes. Aga see ei olnud veel kõik. Kuna auto esiklaas läks väga uduseks, siis tunne oli justkui aurusaunas, mitte võistlusautos. Nähtavus oli lõpuks täiesti olematu ja sõitsin veel betooni ennast. Kuidagi lonkasin boksi. Eesti meistrivõistlustelt hooaja kokkuvõttes neljas koht."
"Meeskond on meil tubli. Meid on palju ja kõik panustavad omal moel. Aitäh teile, et käite minu hullusega käsikäes," kiitis Sander Roosimaa oma abiväge. "Tänan kõiki toetajaid, fänne ja perekonda. Suur aitäh ja kummardus. Päriselt kummardan ka! Jätkame uuel hooajal!"