Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Eks esimesed katsed näitavad
|
Loe lisaks |
|
|
Traditsioonilisel enne etappi tehtaval pressikonverentsil andsid oma kommentaare maailmameistrivõistluste liider Richard Burns, Küprose ralli võitja Petter Solberg, eelmise aasta Saksamaa etapi võitja Sebastien Loeb ja kohalik kangelane Armin Schwarz. Fordi uus mootorispordi direktor ja Škoda pealik Peter Kohoutek olid samuti kohal.
Richard Burns (Peugeot):
Sa juhid meistrivõistlusi ja seega stardid esimesena, kuid su stardipositsioon ei tohiks olla probleemiks. Kas see teeb su elu lihtsamaks?
Viimased kruusarallid, kus ma olin esimesena rajal, olid üsna karmid. Siin ei tohiks see probleeme tekitada. Baumholder on üsna tolmune, kuid arvan, et see jääb selliseks kõigile.
Kui enesekindel sa oled?
Küprose probleemid olid temperatuuri pärast ja see näitab, et me peame kuumas rohkem testima. Aga tulevikuks ei näe ma mingeid probleeme.
Petter Solberg (Subaru):
Sa võitsid eelmise ralli. Mis on su plaan?
Eks see näha ole. Arvan, et ei ole mõistlik liiga palju pingutada esimesel päeval, seega ma parem pingutan väga tugevalt laupäeval ja pühapäeval.
Rehvid on oluline faktor. Oled sa kindel, et Pirellil on eelis Michelini ees?
Pirelli on teinud alates eelmise aasta asfaldirallidest teinud palju tööd. Testil oli üsna hea. Mul on hea enesetunne.
Sebastien Loeb (Citroen):
Sa oled hiljuti allkirjastanud veel kaheaastase lepingu Citroeniga. Mis olid su sinna jäämise põhjused ja kas sul oli teisi huvipakkuvaid pakkumisi?
Mul oli huvitavaid pakkumisi, kuid ma alustasin maailmameistrivõistlusi Citroeniga, see on hea meeskond, auto on hea ja ma arvasin, et siia edasi jäämine on hea otsus.
Mida sa arvad raja seisukorrast?
Arvan, et Baumholderi rajad lähevad puhtamaks, kuid see-eest mõnes teises kohas jälle mustemaks.
Sa võitsid eelmisel aastal. Kes on su suurim konkurent?
Kindlasti mitte ainult Gilles Panzzi. Raske on hinnata, milleks konkurendid võimelised on. Ford, Peugeot, Subaru, iga auto on siin kiire ja on raskem võita kui eelmisel aastal. Tuleb suur võitlus paljude pilootide vahel.
Armin Schwarz (Hyundai):
Kuidas testid läksid ja kas te muudate auto seadistusi?
See läks meile positiivselt, sest igaüks sai sõita. Me testisime neli päeva ja see oli üsna produktiivne. Enne asfaldietappi on alati raske midagi kommenteerida. Eks esimesed katsed näitavad.
Seda, mida sa oled siiamaani näinud, mida sa sellest etapist arvad?
Kui ralli korraldus on sama hea kui testikatse, siis ei ole kahtlustki, et etapp peaks olema kalendris ka järgmisel aastal. Organisaatorid on hästi ette valmistunud ja ma saan neile vaid soovida edu!
Peter Kohoutek (Škoda):
Sel rallil on Fabia debüüt. Mis on su lootused?
Me siiamaani testime, kuid nüüdsest kõrgemal tasemel. Esialgselt me plaanisime Fabia välja tuua hooaja lõpupoole, kuid nüüdseks on auto juba vähemalt sama kiire kui Octavia oli ja me ei näinud põhjusi viivitamiseks.
Mis on pikemas perspektiivis teie plaanid Fabiaga?
Sel aastal tahame me autot edasi arendada. Järgmisel aastal tahame võidelda poodiumikohtadelde ja kahe aasta pärast esikohale.
Jost Capito (Ford):
Briti meedias räägiti, et Ford jääb kõrvale, kui maailmameistrivõistlused suurenevad kuueteistkümne etapini. Kas sa võiksid seda kommenteerida?
Me peame asja vaatama ökonoomsest aspektist. Mootorisport peab adapteerima seadused ja nõudmised, mis vähendavad kulutusi. Aga iga otsus, mis suurendab kulutusi, teeb meie elu raskemaks eelarve kokku saamiseks.
Uus Focus on olnud kruusal kiire, kas ta on seda ka asfaldil?
See on uue auto esimene võistlus asfaldil. Me oleme kindlad, et auto on asfaldil konkurentsis. Testimised läksid üsna hästi, aga eks me näe homme.
Vaata lisaks:
www.rallye-deutschland.de
|
|
|
|