Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
27. juuli 2003 17:51
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Saksamaa ralli võitis Sebastien Loeb

 Loe lisaks
Tootjafirmade maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2003. a. 5. etappi

Saksamaa ralli võitjad andsid pressikonverentsi

Märtin võitis Inmarsati auhinna

Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2003. a. 8. etappi

Märtin lõpetas Saksamaa ralli viiendana

Markko Märtin langes viiendaks

Märtin tõusis kolmandaks

Märtin pürgib poodiumile

Sebastian Loeb. Foto: Lehtikuva / Scanpix
Saksamaa ralli võit oli Sebastien Loebi (Citroen) kolmas MM-ralli etapivõit, kusjuures nendest kaks on ta saanud Saksamaalt. Tänavune edu tulnud Loebile lihtsalt, sest Marcus Grönholmi (Peugeot) kaotus oli talle vaid 3,6 sekundit.

Kolmandana lõpetas Saksamaa ralli Richard Burns Peugeot 206'l. Neljanda koha sai Colin McRae (Citroen), edestades eestlast Markko Märtinit.

"Ma olen tegelikult pettunud, sest ma ei ole poodiumil. Ometi on see ülihea tulemus meeskonnale ja oluline oli finišeerida punktikohal. Päeva esimesel kolmel katsel andsin endast kõik, kuid viimasel kolmel võtsin hoogu maha, et ohutult finišisse jõuda," kommenteeris Colin McRae.

Ralli kolmandat päeva alustas Fordi piloot Markko Märtin kolmandalt kohalt, esikohast lahutamas 34,8 sekundit. Teisel päeval oli eestlane võitnud üheksast kiiruskatsest viis ja oli arvata, et kolmandal päeval jätkab ta liidri püüdmist. Tema lootused purustas aga diferentsiaali purunemine, mistõttu neliveolisel autol jäid vedama vaid kaks ratast.

Märtin oli Bostalsee hooldusesse jõudes langenud viiendaks ning kaotas liidrile ligi minuti. Auto remontimine eeldas käigukasti eemaldamist ja ta pidi lahkuma hooldusest kaks minutit õigest ajast hiljem - karistuseks 20-sekundiline trahv. Enne päeva viimast katset lahutas teda neljandal kohal olevast Colin McRaest natuke alla 50-sekundi.

"Me olime katse poolepeal, kui ühes nõelasilmakurvis tekkis probleem diferentsiaaliga. Seitsmeteistkümnenda ja kaheksateistkümnenda katse läbisime ühe silla veoga," kommenteeris Märtin. "Michelini pehmed rehvid olid olude jaoks perfektsed ja arvan, et me oleksime olnud kiiremad kui keegi teine. Mida peame tegema, et natukenegi õnne saada? Jumal võttis Akropoli rallil vist vaba nädalavahetuse ja siis oli õnn meiega ning me võitsime!"

Markko Märtin suutis päeva viimased kolm katset võita ja vähendada vahet liidriga 59,7 sekundini, kuid oma kohta ta parandada ei suutnud ning lõpetas ralli viiendana.

Saksamaal tegi Ford Focus RS WRC 03 asfaldidebüüdi ja peab mainima, et ebaõnnele vaatamata oli see väga edukas. Fordi esisõitja Markko Märtin suutis võita kahekümne kahest kiiruskatsest kümme ning samuti oli punktikohal Francois Duval.

Saksamaa ralli oli debüüdiks Škoda uuele ralliautole - Škoda Fabia WRC. Kahjuks ei saanud Fabia kirja esimest finišeerimist, sest seitsmendal katsel lakkas Didier Aurioli auto mootor töötamast ja kolmeteistkümnendal purunes Toni Gardemeisteri auto vedrustus.



Sündmused kiiruskatsete kaupa


SS 2: Petter Solbergeksis mahapöördel. Tommi Mäkinen suretas kiiruskatsel auto välja. Sebastian Loebi Citroeni parem tagarehv purunes ning jooksis veljelt maha.

SS 4: Francois Duval tegi kiiruskatse lõpuosas pirueti. Dider Aurioli Škoda Fabia WRC autol olid hüdraulikaprobleemid, nelivedu kadus autol kohati ära. Petter Solbergi vaevasid terviseprobleemid.

SS 5: Markko Märtini Ford Focus RS WRC autol kadusid kiiruskatse lõpus viies ja kuues käik. Märtin sai kuuenda kiiruskatse starti hilinemise tõttu 10 sekundit trahvi, Mäkinen hilines samuti kiiruskatse starti, trahv 20 sekundit.

SS 6: Tommi Mäkineni Subarul oli probleeme roolivõimendiga, soomlane katkestas pärast kiiruskatse lõppu. Markko Märtin oli sunnitud kasutama manuaalset käiguvahetust, mis tähendas, et eestlane ei saanud kasutada käsipidurit.

SS 7: Didier Aurioli Škoda Fabia WRC mootor lõpetas kiiruskatsel töötamise, prantslane katkestas.

SS 11: 34,02 kilomeetri pikkune kiiruskatse põhjustas mitmetele sõitjatele probleeme: Philippe Bugalski katkestas enne kiiruskatse starti mootoriprobleemide tõttu, Armin Schwarzi autol oli probleeme käigukastiga, Petter Solberg lõhkus hüppest maandudes auto esivedrustuse, Toni Gardemeisteri auto vedrustus purunes ning Jani Paasonen sõitis rajalt välja ja katkestas.

SS 13: Toni Gardemeisteri Škoda Fabia WRC auto vedrustus purunes, soomlane katkestas.

SS 18: Markko Märtini autol kadus nelivedu, eestlase Fordil vedas vaid tagsild. Gilles Panizzi autol olid piduriprobleemid.

SS 19: Freddy Loix suretas tagasipöördes Hyundai mootori välja.

SS 20: Markko Märtin sai 20 sekundit trahvi, kuna hilines service'st väljumisega 2 minutit. Armin Schwarzi Hyundai mootoriga oli probleeme. Colin McRae tegi kiiruskatsel pirueti.
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia