Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
04. juuli 2010 22:01
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Margus Remmak valmistub rallietapiks homsel treeningul

Eesti autoralli meistrivõistlustel N4 klassis lahutab Margus Remmakut liidrikohal püsivast Egon Kaurist kahe senise etapi järel viis punkti. Remmak tõdeb, et kiirusest jääb vajaka ning seetõttu tuleb treenida.

Et vahet konkurendiga vähendada juba eelseisval Mad-Croc Estonia rallil, proovib Harju KEK Ralliklubi ridades võistlev Margus Remmak esmaspäeval autoga rohkem sinasõbraks saada.

"Proovisõitu teeme, kuna pole saanud autot lennutada nagu tarvis. Vaja on leida 0,3-0,4 sekundit km kohta juurde. See on probleemiks," ütleb Remmak.

"Lõuna-Eestis peab olema autoga sina-peal," jätkab ta ja selgitab, et töökohustuste täitmiselt otsejoones ralliauto rooli istuda ja sellega kiiret sõitu teha on üsna keeruline. "Võtan lipsu eest ja istun rooli, ei mingit trenni vahepeal," toob Remmak piltliku näite.

Tiimijuht Ivar Raidam on Margus Remmaku sõitu analüüsinud, ent ühest retsepti temalgi nobedamaks sõiduks välja pakkuda ei ole: "Kui see nii lihtne oleks, siis ei peaks Margus testi minemagi. See on vähese sõidu viga. Ta osaleb ainult Eesti meistrivõistlustel, ega tee eraldi treeninguid. Kuu ja rohkem võistluspausi annab kindlasti tunda."

Selles on mõlemad mehed ühel meelel, et kui oleks rohkem vahendeid, õnnestuks läbida rohkem katsekilomeetreid. Remmak kinnitab, et tuleb jääda realistiks ja vaadata rahalisi võimalusi. "Seetõttu keskendungi ainult Eesti meistrisarjale," põhjendab ta.

"Üritame Mad-Croc rallil kiiresti sõita," jätkab rallidel N-rühma Mitsubishi Lanceri rooli keerav Remmak. "Et seda saavutada, on vaja ikkagi eelnevalt pisutki sõita. Sellepärast plaanin ka Võru rallisprindil osaleda. Kuulsin, et seal on päris pikk lõik ja seda kolm korda sõita sobiks küll. Enne rallit see oleks ka teistele ideaalne treeninguvõimalus, soovitaks kõigile."

Võru rallisprindi korraldaja Gabriel Müürsepp ei ole 10. juuliks kavandatud võistluse toimumises päris kindel, kuna praeguseks on oma osavõtust teatanud vaid viis sõitjat. Ehk see rallieelne treeningvõimalus on võistlejail veel avastamata?

Igal juhul otsustas Remmak enne Eesti autoralli meistrivõistluste kolmandat etappi "käe soojaks" saada ja tahab seetõttu sõitu harjutada juba 5. juulil. Samal ajal testib enda Mitsubishi Lancerit ka äsja Venemaa karikasarja etapi võitnud Gennadi Broslavski, kelle autot hooldab samuti Harju KEK Ralliklubi.

"Ta tuleb lihtsalt sõitma ja autot proovima, kuna Remmak on nagunii minemas," ütleb Raidam, kes pidi moskvalase võistlusautole Lõuna-Eestisse järgi minema. "Gennadi saab nüüd siinsetes oludes autot katsetada ja kui talle midagi ei meeldi, teaksime mida teha."

Kuula Margus Remmaku kommentaari (mp3)
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia