Kliki siia Kliki siia
Missugusele rallisarjale pöörad enim tähelepanu?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
RexBo.ee
top1autovaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
rally.ee
18. aprill 2010 7:50
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Toomas Tammsalu sõiduaps. Foto: Rando Aav

Raplas sõideti kahe sprindisarja järjekordne etapp

 Loe lisaks
Mait Pikkof pakkus rahvasprindil publikule närvikõdi

Asfaldidebüüt Hondaga tõi Allan Popovile klassivõidu

Rivaalide Kangro ja Rannala duell jätkub Raplas

Kahe sprindisarja etapp peetakse sel kuul Raplas

Hepa ja rahvasprindi karikavõistluste järjekordne etapp peeti sel laupäeval Raplamaal. Suuremalt osalt kuival kardirajal pani oma sõiduoskuse proovile tublisti üle 60 sõitja.

4WD klassis kulges kõik ennustuse järgi. Etapi võitis Helmet Palm. Järgnevad poodiumikohad jagasid omavahel Rain Rannala ja Virgo Arge. Samuti kohta kolme hulgas lootnud Antti Kangro pidi leppima neljanda tulemusega.

"Esimene voor ebaõnnestus, kuna stardis sai natukene varastatud," ütles Rannala. "Just enne starti oli Virgoga juttu stardist minemise pööretest ning jäin pingsalt jälgima pöördeid, siis vahtisin kella ja sattusin natukene hoogu. Aeg oli muidu hea, aga karistussekundid rikkusid sõidu."

"Kahju, et teises voorus ei õnnestunud puhast sõitu teha, sest Helmetil ei tulnud teine voor paremini välja. Siis oleksin saanud kolmandas voorus esikoha pärast võidelda. Küll aga olen õnnelik, et üldse poodiumil olin ning siiski kodurajakuninga järel võimalikest kohtadest parim, sest Virgo Arge, Antti Kangro ega ka Kulno Kägu ei teinud elu lihtsaks."

Kangro möönis, et rivaalidele tuli alla vanduda, kuna autol ilmnesid tehnilised probleemid. "Hommikul kohale sõites otsustas keskdiferentsiaali hüdraulikasüsteem lõpetada töö. Selgus, et üks voolik hakkas lekkima ja kogu õli pritsis välja. Selle tulemusena pidime kogu aktiivdifri süsteemi üldse välja lülitama - "ajult" pistik tagant ja hüdraulika pumbalt pistik tagant," kommenteeris Kangro. "Seetõttu ei käitunud auto enam nii nagu peaks. Oli küll võimalik sõita, aga kahjuks mitte päris vastava tempoga. Võtsin suhteliselt viimase, mis ma suutsin."

Esimese ja teise vooruga klassivõidu kindlustanud Helmet Palm sai kolmandas sõidus vabamalt võtta ning autoga eksperimenteerida. "Mina jäin üldiselt rahule," tunnistas võitja. "Viimases sõidus katsetasin autot," lisas siis autol "paugusüsteemi" kasutanud mees.

Kõige enam pakkusid publikule vaatemängu just 12 osavõtjaga 4WD klassi võistlejad. Paljud neist kinnitasid, et ette tuli mitmeid eksimusi nii käiguvahetusega kui kurviläbimisel. Mitu võistlejat tegi rajal pirueti - nii läks üks sõiduvoor untsu Toomas Tammsalul, kelle valge Mitsubishi Lancer rammis rehvide suitsedes üht rajaäärsetest tünnidest. Kolm vaati niitis järjest maha agressiivse sõidustiiliga Mait Pikkof, kelle Subaru Impreza kaldus ühes vasakus kurvis trajektoorilt välja.

Kaherattaveoliste sportautode arvestuses võtis omavahel mõõtu neli sõitjat. Etapivõidu saavutas neist noorim - Hondal võistelnud 15-aastane Allan Popov. Teise tulemuse sai kirja Raido Tonts, kolmas oli Kristo Saar.

Kuni 1,6-liitrise mootorimahuga kaherattaveoliste tänavasõiduautode masinaklassis 2WD-V, kus osales 18 sõitjat, saavutas esikoha Aiko Aigro Hondal. Sama marki autodel hõivati selles klassis kaheksa paremat positsiooni. Teise tulemuse sai kirja Taavo Tigane, kolmas oli Hepa karikasarja liider Tõnis Krass.

2WD-S klassis võitis kõik kolm vooru Ago Onton. Temale kuulus seega 13 osavõtjaga masinaklassis võit Enn Supsi ning Enn Kasari ees.

Noori käis rajal kaheksa. Neist ei saanud tulemust kirja vaid Martin Kutser, kelle roolitud musta värvi Lada Samara jäi mootoriprobleemide tõttu rajaveerde teises sõiduvoorus. Võidu saavutas Mirko Kaunis, teine oli Tanel Treiel ja kolmas Kaspar Kasari. Hepa karikasarja kaks esimest etappi võitnud Raido Rehepap pidi laupäevasel võistlusel leppima neljanda kohaga.

Viie naisvõistleja omavahelises mõõduvõtus osutus parimaks Kati Riidak. Karika teenisid sel korral välja veel Sirje Potisepp ning Inger Tuur. Pilvi Sups oli neljas ning neist noorem konkurent Triinu Meltsov viies.

SU klassis hõivasid poodiumikohad Moskvitšidel võistelnud mehed. Pingelises konkurentsis, kus näiteks teises voorus jäi teist ja kolmandat aega näidanud Rene Uukareda ja Kalle Kruusma sõitjaid teineteisest lahutama vaid 0,1 sekundit, tuli võitjaks kõigis sõitudes parimat aega näidanud Marko Kukuškin. Uukareda oli kokkuvõttes teine ja Kruusma kolmas. Hepa karikasarja esimese ja teise etapi SU klassis võitnud Marek Haiba pidi sel korral leppima viienda kohaga.
Artikli juurde
10.06.2021
Rallikrossi meistrisarja avaetapile registreerus 72 sõitjat
Artikli juurde
13.06.2021
Koduses autoralli meistrisarjas kalendrimuudatused
Artikli juurde
15.06.2021
Ragnar Kaljustele avavõistluselt poodiumikoht
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.05.2021
Laitse rahvasprint ja superkross 23.05.2021 (0)
23.05.2021
Saaremaa rahvasprint 15.05.21 (0)
23.04.2021
Horvaatia ralli 2021 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
15.06.2021 13:00
Rallikrossi EMV 1. etapp, Laitse (0)
09.06.2021 21:48
Lääne-Eesti rahvaralli, 5.06.2021 (5)
03.06.2021 22:59
Tarvastu Karikas 2021 3. etapp (1)
24.05.2021 17:07
Laitse sprint ja superkross, 23.05.2021 (0)
16.05.2021 12:55
Rallikrossi treeningpäev, 15.05.2021 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia