Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Asfaldidebüüt Hondaga tõi Allan Popovile klassivõidu |
|
Asfaldidebüüt Hondaga tõi Allan Popovile klassivõidu
"Mulle meeldis see, et sain selle autoga hakkama kohe avavoorust alates," rõõmustas 17. aprillil esmakordselt Honda Civicuga asfaldil võistelnud ja klassivõiduni jõudnud Allan Popov.
Mullu Citroeniga võistelnud, ent tänavu Honda Civicu rooli keerav Allan Popov sai uue autoga esimese asfaldisõidu kogemuse Rapla kardirajal peetud rahvasprindilt, kus ta läbis kolme vooru peale kokku 6 kilomeetrit. Muljed Honda käitumisest asfaltkattega võistlusrajalt osutusid positiivseks.
"Tegelikult on mõlemad autod asfaldil head," kinnitas ta. "Saxo plussiks on see, et auto ise on kergem, lisaks veidi laiem ja parema juhitavusega. Hondal on seevastu väga palju jõudu! Citroen ei jõudnud näiteks 17-tolliseid rattaid väga hästi vedada."
Täna esmakordselt Hondaga asfaldil võistelnud Popovi autol kippus üks tagaratastest maast kõrgele kerkima, kuid tema sõnul see sõitu ei seganud. "Amort oli lõpuni kinni keeratud. Et tagumine sisekurvi poolne ratas üles tõusis, seda ma eriti ei tundnudki," rääkis Popov.
Avavoorus olid Popovi Hondal all Michelini rehvid, teises ja kolmandas sõidus Avoni rehvid. "Avon tundus parem, ikka tunduvalt parem," märkis asfaldisõiduks erinevaid 17" rehve proovinud võistleja. "Miks panime Avonid alla? Sest selle ühe vooruga suutis ära süüa rehvi umbes 3 mm või isegi rohkem. Väga kiirelt kulusid rehvid esimeses voorus."
Allan Popov tunnistas, et nautis äsjasel võistlusel iga läbitud meetrit: "See rada sobis mulle väga hästi. Pealegi mulle meeldib asfaldil kimada, sest ma oskan sõita sellisel pinnasel ja saan sõidumõnu."
Värskelt positiivse emotsiooni saanud noormees loodab edu jätkumist juba järgmisel asfaldivõistlusel. "Tabasalu noortesprint on homme," viitas Allan Popov 18. aprillil toimuvale võidusõidule, kus ta on üks favoriite.
|
|
|
|