Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas? |
|
|
|
|
|
Henry Asi tuleval hooajal uuema Samara roolis
"Võimalusel tahan järgmisel aastal Eestis teha kaasa kõik rallid, välja arvatud noorterallid. Siht on need sõidud kõik lõpetada," ütleb tulevaks hooajaks uut autot ehitav Henry Asi.
"Ehitan uut autot, sest Saaremaa rallil sai ratta äkilise kadumise tõttu 5-6 korda üle kaela käidud," selgitab Henry Asi uue võistlusmasina valmimise tagamaid. Senine Lada Samara sai tema sõnul Eesti meistrisarja viimasel etapil üheksandal katsel sedavõrd kannatada, et rajale pääsemiseks tuleb üles ehitada järgmine sõiduk. "Hetkel on valmimas uus rallikas. Küll Samara, kuid uute lisadega ja loodetavasti ka parem."
"Lõppenud hooaeg oli kogemusterohke, üleminek esiliigasse andis palju uusi ja vajalikke katsekilomeetreid juurde. Esimesed rallid kulusid esirattaveolise auto tundma õppimiseks," jätkab ta. "Saavutustega olen rahul, kuigi alati võiks paremini minna. Hetkel tuleb rahulduda sellega, mis olemas on."
Henry Asi loodab 2010. aastal võistlusrajal edukam olla. "Kuna nüüd on püsiv kaardilugeja - Martin Ansi. Nüüd saab ehk ka koostööd rohkem harjutada. Eesmärgiks on stabiliseerida sõit ja püüelda kokkuvõttes poodiumile."
Eestis loodab Asi osaleda kõigil meistrivõistluste etappidel, lisaks plaanib ta kaasa teha mõne välisvõistluse. "Välisvõistluste kohta hetkel täpsemalt öelda ei oska. Eks aeg näitab. Võimalusel stardiksin Gdanski rallil. Poolas võistleks meeleldi, kuna eelmine aasta sai seal nö käpa soojaks. Katsed olid huvitavad ning sõit ise pikk ning kogemusterohke."
Videot Saaremaa rallil Henry Asit tabanud ebaõnnest vaata siit
|
|
|
|