Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Krossimeistrid selgusid pühapäevasel etapil Audrus |
|
Krossimeistrid selgusid pühapäevasel etapil Audrus
4. oktoobril toimus Audru ringrajal rallikrossi Eesti meistrivõistluste viimane etapp. Hoolimata tormisest ilmast, kus päikesepaiste vaheldus tugeva sajuga, asus sarjapunkte püüdma 18 võistlejat.
Division 1 autosid oli stardis vaid üks. Subaru Imprezal sõitnud Andres Hall sai seega suhteliselt kerge võidu. Üksinda võistlemine ei devalveeri siiski tema esikohta, kuna konkurentide puudumine polnud tema teha. Tasuks etapivõidu eest saab Hall hooaja lõpetamisel enda kaela ka meistrisarja hõbemedali.
ERC standard klassi autosid oli kohal viis. Kahjuks Mareck Pukk eelsõitudest aega kirja ei saanud ja finaalis startis vaid kahe stardirivi jagu osalejaid. Etapivõidu sai endale Janno Õis (Honda Civic), kellest 3,7 sekundit hiljem ületas finišijoone Rainer Schultz (VAZ 2108), kes edestas omakorda Vahur Kupperit (Opel Kadett GSI) ühe sekundiga. Schultzil piisas teise koha eest saadavast 12 punktist, et meistrisarjas kindlustada tiitlivõit punktilise eduga Janno Õisi ees. Meistrisarja pronksmedal kuulub Vahur Kupperile.
ERC junior klassis oli samuti viis osalejat. Eelvoorude kiireima aja sõitis välja ja meistrisarja lisapunkti noppis Arvo Kask (VW Golf II). Finaalis suutis aga Andre Kurg (Lada Samara) teda selja taga hoida ja etapivõiduni jõuda. Kolmanda tulemusega lõpetas võistluse Sander Palmiste (VW Golf II). Tihedas konkurentsis etapivõidu nimel oli nende võistlejate vahe finaalsõidus väga napp: Kurg edestas Kaske 0,1 ning Palmistet 0,3 sekundiga.
Meistritiitlini jõudis selles masinaklassis tänavu Andre Kurg, kelle edu punktitabelis oli Sander Roosimaa ja Janno Liguri ees 9-punktiline. Kuigi Roosimaal ja Liguril oli võrdne arv punkte, siis hõbemedali saab endale Roosimaa, sest võrdsete punktide korral võetakse arvesse etapivõite, mida tal on 2.
ERC klassis võistles Pärnumaal toimunud etapil 7 osalejat. Lada Samaral sõitnud venelanna Tatjana Jelissejeva (Lada Samara) eemaldati võistluselt žürii otsusega pärast teises sõiduvoorus Sten Oja Lada Samarale tagant sisse sõitmist ja finaalis startis seega vaid kuus konkurenti.
Kiireima eelsõidu aja sai kirja Rommi Pukk (BMW 318) kolmandas eelsõidus, kuid finaalis pidi ta leppima viienda kohaga. Sõidu võitis Kevo Kärp, kes suutis oma tagaveolist VAZ 2101 taltsutada märjal rajal ja pakkuda pealtvaatajatele sõiduilu, mida tagarattaveoline auto pakkuda saab. Teise kohaga lõpetas etapi Martin Saar (VW Golf) ja kolmandaks tuli Sten Oja.
Meistritiitli pälvis tänavu taas Martin Saar, kes edestas Sten Ojat hooaja kokkuvõttes kahe punktiga. Pronksmedali teenis välja Rommi Pukk.
|
|
|
|