Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
E.O.S. rallil superhead kiiruskatsed
|
Loe lisaks |
|
|
Suurte kogemustega piloot Aleksander Käo nõustus rally.ee online ralliajakirja lugejaile kõnelema E.O.S. ralli kiiruskatsetest, millest põgusa ülevaate siinkohal ära toome.
E.O.S. rallil on Aleksander Käo sõnutsi superhead kiiruskatsed. "Keerulisuse aste on hea," märkis Käo. Neste ralli ettevalmistuseks sobib E.O.S. ralli suurepäraselt, nagu on varem öelnud ka Eesti tipp-piloot Markko Märtin.
Sellel 422,71 kilomeetri pikkusel rallil on kiirused väiksemad, kui Põhja-Eesti teedel toimuvatel võidukihutamistel. Saaremaa ralliga võrreldes võib E.O.S. rallit aga pidada ehk veidi kiiremini läbitavaks võistluseks.
Tartu ja Otepää teedel sõidetaval rahvusvahelisel E.O.S. rallil on kasutusel klassikalised kiiruskatsed. Kiiruskatseid on sel korral kavas kaksteist, neist korduvaid kuus. Teeolud on lisakatsetel äärmiselt vahelduvad - kohati on rada kitsas ja pehme ning samas ei puudu lai ja hüpeterohke osa. Lisakatsete kogupikkus on 124,24 kilomeetrit.
Kääriku teest (kolmas ja kuues lisakatse) kõneldes selgitas Käo, et vesi eemaldub märja ilma puhul rajalt ruttu, kuid tee jääb ka pärast seda endiselt libedaks.
"Seal on laiad teed järskude kurvidega," märkis Käo ja lisas, et kui laiu teid on mujalgi, siis seesugust järskude kurvidega lõiku mujal aga ei ole.
Käo usub, et hea sõitja suudab WRC-auto omadused rajal enda kasuks tööle panna. "Kogenud piloot pääseb WRC tüüpi autol löögile iga kell. Kui heal autol (WRC) on keskpärane sõitja, siis saab N-rühma autoga talle ligi ja isegi mööda," märkis Käo.
|
|
|
|