Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
01. juuli 2003 14:02
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg

E.O.S. ralli spikker pealtvaatajale

 Loe lisaks
Märtini ja Parki annetus materialiseerub

Mait Meriloo: Raidam ja Grjazin panid hullu

Eesti ralli MV punktiseis pärast 2003. a 5. etappi

Tagasivaade E.O.S. rallile

Fordiga õhulennu teinud Sei kodusel ravil

Märtin annetas võidusumma Tartu noortele

Väljasõit võis maksta poodiumikoha

Sergei Larens: Slava kaotas korraks juhtimise

 Foto: Peeter Nooni
Tänavune E.O.S rally tõotab tulla üks vägevamaid, mida siinmail nähtud. Online ralliajakiri rally.ee pakub siinkohal välja väikese spikri, kuhu võistlust vaatama minna.

Nagu alati käib siia juurde ka klausel, et kilometraaž ei pruugi olla meetrise täpsusega, kuid mõõtkavas kaardilt leiab kohad hõlpsalt üles. Soovitame kasutada ka Eesti teede kaarti.

Siinkohal pakume välja oma nägemuse rajast ning selle huvitavavtest lõikudest

E.O.S. ralli 2003 üldkaart

LK 1/2 Silla 04.07.2003 kell 19.07 ja 19.22

Karusellis läbitav katse Tartu linnas. Parimad vaatamiskohad jäävad Citymarketi ning Sõprus pst ringile. Silla peale vaatama ei lasta! Kohale tasub minna aegsasti, kuna oodata on suuremat rahvahuvi linnakatsele.

LK 3/6 D&T Kääriku 05.07.2003 kell 8.10 ja 10.45

0,8 km - Stardist jalgsi minnes leiab kaldega paremkurvi, vaatamiseks hea küngas, kuid autosid näeb ca 150 m ulatuses
1,1 km - Mahapööre vasakule suurele teele, autot saab parkida, ligipääs Otepää - Rõngu teelt Koolitare bussipeatusest vasakule
1,6 km - Kiire ning vaatemänguline lõik, autosid pikalt näha, lõpeb järsu vasakkurviga. Ligipääs eelmisest mahapöördest jalgsi piki katset 500 meetrit.
2,6 km - Pikalt nähtav lõik koos mitme hea kurviga, ilmselt väga rahvarohke koht, kuna ligipääs Pühajärvelt väga hea, keerata Kuutsemäe poole ning eriti sealt kaugemale ei saa.
3,5 km - Pikalt nähtav lõik, kus trampliinilt keeratakse paremkurvi ning seejärel vasak. Pikalt nähtav, juurde saab läbi Annimatsi.
6,1 km - kiired vasak-parem kominatsioonid, kiirus suur ning kui täpset trajektoori ei hoia, siis võsaragin kerge tulema. Ligi pääseb, kui jätta auto Palu teeristi, ning sealt vastu rada 800 m tulla.
7,4 km - Läbisõit Arulast, puude vahel koos mahapöödrega paremale, sõitjale päris raske lõik. Ligi saab läbi Sihva Arula peal tulles.
7,9 km - Pringi tee rist, autod tulevad täiskiirusel, pidurdavad vasak-mahapöördesse ning kiirendavad taas täiskiiruseni. Hea võimalus näha, mismoodi muutub WRC auto kiirus. Autoga saab ligi läbi Puka Meegaste peale tulles.
9,1 km - mahapööre vasakule, taas täiskiirusel tulek, enne pööret kerge paremkurv, mis tullakse samuti täispauguga. Peale mahapööret sirge lõpus raske paremkurv. Ligipääs autoga läbi Pringi Arula poole kui teesuluni.
9,9 km - Trampliin ja paremkurv, pikalt näha. Juurdepääs eelmisest mahapöördest jalgsi 800 m.
11,6 - 12,2 km - pikalt nähtav lõik koos petliku trampa ja paremkurviga.
EOS 2001 meenuvad Puusepa katus ning Varba väljasõit. Ligi pääseb Restust kuni Ande bussipeatuseni ning sealt paremal keerata ning sõita kuni teesuluni.
13,2 km -Trampliin tõstab ning kohe paremkurv, efektne vaatepilt, mis läbitakse suurel kiirusel. Ligipääs Käärikult jala või Harimäe kaudu.

LK 4/7 Karste 05.07.2003 kell 8.58 ja 11.33

0,4 km - Pime üle künka minek, kus tee läheb "püksteks" ning vaja vasakusse harusse saada.
1,1 km - Pime paremkurv. Soovitav stardist jalgsi minna.
1,4 km - Trampliin tõstab ja vasakkurv, pikalt näha. Soovitav stardist jala minna.
2,6 km - Pikalt nähtav lõik, auto saab parkida, tulla läbi Aiaste.
3,5 km - trampliin ja vasakkurv, suhteliselt ebameeldiv üllatus peale kiiret tulemist, peale kurvi pikalt nähtav.
3,9 km - topelt paremkurv, algul pehme ja siis väänab. Natuke maha magada ja tiigisuplus on käes.
4,6 km - Trampliin ja kohe täisnurka paremale ja et sellest veel vähe on, tuleb ka kohe vasak täisnurk võtta.
6,3 km - Läbisõit Karste külast, hästi jälgitav, vaatemänguline. Auto saab jätta Otepää - Kanepi tee äärde.
6,6 km - Mahapööre vasakule Karste külas.
7,6 km - Trampliinid, kus auto mängib vähemalt neljal korral lennukit. Ligipääs jala Karstest.

LK 5/8 Tige Kala Alaküla 05.07.2003 kell 9.36 ja 12.11

0,7 km - kiire lõik koos seotud kurvide ja trampliiniga, ligipääs stardist jalgsi.
1,3 km - Hästi jälgitav parem järsk kurv ning 100 m uus parem. Ligi saab stardist jala.
1,6 km - Vasak mahapööre Alakülas. Auto parkimiseks võimalus olemas, ligi saab Otepää - Sangaste teelt Rüa bussipeatusest katse poole keerata.
2,8 km - Trampliin.
3,4 km - mahapööre aremale Tülsus laiale teele, enne pööret tehtud ka väike trampa, mis segab pidurdusmaad. Ligipääs Otepää Kanepi teelt Truuta peale.
4,5 km - Kitsalt teelt mahaminek, sõitjatele suht raske ning kiire. Ligi saab läbi Truuta.
5,1 km - Järsk parem, pikalt nähtav.
6,3 km - mahapööre paremale, autoga saab ligi Anne Osakonna bussipeatusest Truuta teel.

LK 9/11 Kambja 05.07.2003 kell 14.53 ja 17.18

2,4 km - Huvitav lõik, suhteliselt kiire, lõpeb pika paremaga. Peale seda läheb tee kitsamaks. Ligi saab enne teede sulgemist.
4,1 km - Trampliin - parem kombinatsioon, ligi saab enne teede sulgemist. Sealt edasi läheb tee veel kitsamaks!
5,2 km - Trampliin 100m uuesti Trampliin, suhteliselt hea kombinatsioon, ligipääs 600 m Vissi-Prangli teelt vastukatset jalgsi sealsest mahapöördest.
5,8 km - sõit suurele teele Vissi-Prangli.
6,3 km - pikk parem, keerab lõpus peale. Ligi saab Prangli külast jala vastu katset 200 m.
6,5 km - Ristmik, kuhu saab auto jätta, ligi saab Maaritsast Prangli peale minna.
6,7 km - Mahapööre paremale Veski poole, algab kiire lõik. Ligi saab eelmisest mahapöördest jala või Aksi külast.
7,3 km - Trampliin, lennutab päris ilusalt, peale trampat peab hakkama pidurdama, et paremkurvi mahtuda, jala eelmiselt mahapöördest.
8,5 km - petlik paremkurv, kus peale kiiret tulekut avastad valekaldega
kurvi. Kes viitsib jala visata, siis 2 km on eelmisest mahapöördest.
11,3 km - Looduslik nõelasilm vasakule, millele eelneb järsk paremkurv. Ligi pääseb, kui 1,3 km jala tulla vastu katset Vahi külast.
12,6 km - Vahi külas järsud kurvid P ja V, ligi pääseb, kui tulla Tõdu
külast vastu Talveralli 2003 katset.
13,4 km - pikk lõik näha, ligipääs Veski külast 200 m jala vastu katset. Veskile pääseb läbi Piigaste.
14,2 km - kaks järjestikust trampliini, ligipääs Tartu Võru maanteelt Sulaojalt.

LK 10/12 Sulaoja 05.07.2003 kell 15.20 ja 17.45

0,1 km - Silla ületus, paras nikerdamine. Ligipääs jala stardist, auto saab jätta Tartu-Võru maanteel katse vastas olevasse parklasse.
0,6 km - hea kombinatsioon Parem-Trampe-Vasak, näha ka eelnev sirge, ligipääs jalgsi.
1,4 km - Kiire ning tehniline lõik, meenub Ivar Raidami katus aastal 2001.
2,2 km - saab jätta auto, ristmik ise pole suurem asi vaadata. Ligipääs Abissaare ja Pikareinu kaudu.
2,7 km - Mahapööre vasakule, hea koht autoga tulles Maaritsast Krüüdneri peale.
2,8 km - Silla ületamine ja huvitav lõik selle järel. Ligi saab jalgsi mahapöördest.
3,3 km - Trampliin vasak-parem kurv, tehniline koht. Ligipääs jala.
5,7 km - Trampliin - peab täpselt peale sõitma, kohe on õrn vasak ja paremkurv. Vasakule kaldumine on põõsakurss. Ligipääs jala järgmisest mahapöördest vastu katset 2,6 km või enne katse sulgemist.
6,8 km - Pikalt jälgitav lõik. Ligi saab jalgsi vastu katset Tammõ mahapöördest 1,5 km.
7,7 km - peale kiiret tulemist järsk paremkurv.
8,3 km - mahapööre vasakule Valgjärve peale, ligipääs autoga Neerutilt.



Meeldetuletuseks pealtvaatajale


* Austage palun ralli korraldajaid, ja ärge tikkuge aladele, mis on väliskurvides ning ohutsoonides, selline käitumine ning jätkuv eiramine võib viia katse ära jäämiseni.
* Turvamees ei ole rajal niisama paigutatud, tema suunab teid ohututesse kohtadesse ning tema märkuseid tuleb tõsiselt võtta, mis puutuvad ohutusse.
* Viljapõllud - kohalikud elanikud on vaeva näinud ning seda sõtkuma minna, et endale paremat vaatamiskohta leida ei ole mitte rallisõbrale kohane.
* Katsele minnes varuge aega ning ärge lootke, et jõuate igale katsele Märtinit vaatama. Katsed korduvad, pigem tuleks sellele rõhuda, näeb oluliselt rohkem.
* Pileti ostavad rallisõbrad alati, ka see on korraldaja austamine, töö, mis on tehtud, on mega ning läbi metsa hiilimine suurim nahaalsus, mida saab korraldaja vastu üles näidata.
* Prügi ja praht tuleb kaasa võtta, metsa seda ei jäta! Kui täidate ise põhireegleid ja palute seda ka teistel teha, siis saame elamusiväärt spordisünduse.
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia