Eeloleval nädalavahetusel peetakse Tartu ja Otepää teedel järjekordne E.O.S. ralli, mis on ühtlasi Eesti meistrivõistluste neljas etapp. Korraldajate teatel mõõdetakse seekordsel võistlusel autode hüppe pikkust ning kiirust.
Publiku meelispaigad kiiruskatsetel on E.O.S. rallil teadagi need künkad, kus kihutavate autode rattad maast lahti tõusevad ja tihti üsna pika õhulennu teevad. Kui pika, on fännide vaidlusobjektiks olnud aegade algusest peale.
Seekord on Karste ehk 4. ja 7. kiiruskatse ühe trampliini juurde paigaldatud ka mõõdusildid, mille abil on võimalik auto "lennu-ulatust" ka enam vähem määrata. Ralli rajameistri Aivar Partsi hinnangul võiksid tippkiirusel liikuvate võistlusmasinate õhulennud kanduda üle paarikümne meetri.
Sõidukiirust mõõtev radar on seekord rakendatud üllastel eesmärkidel - ralliautode kiiruse mõõtmiseks rajal. Kiirustabeli tipud küll preemiasekundeid ei saa, ent kindlasti on nii huvilistel kui ka sõitjatel endil huvitav teada, millist kiirust nende auto ühel või teisel lõigul arendas. Kiirusemõõdikut kasutatakse nii reedesel kiiruskatsel Sõpruse silla juures kui ka laupäevastel katsetel kruusarajal.
Vaata lisaks:
www.eos-rally.com