Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
FIA planeerib rallirevolutsiooni
FIA nõukogu on heakskiitnud limiidid ralli MM-võistlusteks meeskondade kolmanda sõitja valimises ja välja käinud dramaatilise muutuse, mis sisaldab uue sõiduki eeskirja, fundamentaalse muutuse rajaga tutvumise süsteemis ja 2006. hooaja rallikalendri suurendamise.
Tänane nõukogu koosolek kinnitas, et alates 2004. aastast ei ole meeskondadel lubatud palgata kolmandaks sõitjaks pilooti, kes on viimase kolme aasta jooksul finišeerunud autoralli MM-etappidel esikolmikus. See muudatus sunnib nii Citroen'i kui Peugeot' muutma oma järgmise hooaja sõitjate rivistust.
Aga ettepanekud on veel radikaalsemad. Soovituslikud muutused on keelata testimine väljaspool ühte riiki, keelata telemeetria ja minna üle vabalt aspireerivate mootorite kasutamisele.
Lisaks soovitatakse, et järgmise päeva katsetega tutvumine võiks olla eelneval pärastlõunal. Rallid pikenevad neljapäevalisteks, kuid tutvussõitude nihutamisega hoitaks ikkagi kokku kolm päeva.
Nõukogu pakkus ka välja, et maailmameistrivõistlused võiksid olla 16 etapilised.
|
|
|
|