Tänavuseks Viru ralliks on Kehala autospordikompleksis valminud uus trampliin, mis pakub nii sõitjaile kui ka pealtvaatajaile närvekõditavaid elamusi, kui ralliautod karjääri sisenevad.
Vinni poolt trampliinile täiskiirusel lähenedes peaks ralliautode õhulend ulatuma 20-30 meetrini, kuid samas tuleb võistlejail "lendamisega" olla ettevaatlik vahetult pärast trampliini on järsk mahapööre. Lisaks peavad sõitjad olema keskendunud ka trampliinile lähenedes, sest enne suurt hüpet on rallirajal veel kaks väiksemat trampliini, mis auto samuti kergeks muudavad ja võivad sõiduki õigelt trajektoorilt kõrvale kallutada.
"Püüame kompleksi igal aastal arendada," rääkis rajatise omanik Oleg Gross. "Järgmiseks aastaks tahaksime järgmise ehitise valmis saada veel ühe viadukti. Praegu on Kehalas korraga jälgitav 2 kilomeetrit rallirada, uue viadukti valmimisel saaks seda pikendada 3 kilomeetrini."
Tänavusel Viru rallil Rakvere linnakatseid teatavasti kavas pole, selle asemel on esimese võistluspäeva rõhk Kehalal. Vinnist algavat lisakatset läbivad võistlejad kaks korda järjest, esimene võistlusauto stardib kõnealusele katsele esmakordselt kell 17.48 ja uuesti kell 18.07. Sõidetakse nn karusellsüsteemis, mis tähendab, et võistleja läbib raja teistkordselt umbes 15 minuti möödudes.
Ka laupäevane esimene katse, mis algab Vinnist kell 9.33, läbib Kehala ringi.
"Kehala kompleksi hoiame tolmuvabana," kinnitas Gross. "Loodan vaid, et ainult vanajumal omalt poolt lisa ei annaks. Igal juhul kutsun kõiki kaasa elama, sest vaatemäng tuleb vägev."
Pealtvaatajaile on Kehala lisakatse jälgimine tasuta. Kohapeal on toitlustus, läbi võimenduse kuuleb ralliraadiot. Pealtvaatajate parkla on toodud kompleksile lähemale, autoga pääseb praktiliselt raja äärde. "Kindlasti tahavad paljud Kehalast veel mõnda teise kohta vaatama jõuda, seepärast üritame pealtvaatajate elu võimalikult lihtsaks teha," põhjendas Gross.
Vaata lisaks:
www.kuulutaja.ee