Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
26. november 2007 3:09
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Elmo Käärik plaanib rallisõiduga teha lõpparve

 Foto: PHD RacingTänavu Eesti karikavõistlustel kolmanda koha saavutanud Elmo Käärik tuleval hooajal enam autorallidel ei osale. "Elmol plaan rallikarjäär lõpetada," ütles tema kaardilugeja Heiti Laast.

Elmo Käärik, kellele tänavu ralliteedel on lugenud kaarti Priit Janno ja Heiti Laast, kavatseb rallispordist tagasi tõmbuda. Nii on 31-aastase rallimehe võistlusmasin AZLK 2140 müügis.

"Hea on tõdeda, et mossemehi oli hooaja jooksul rajal tervelt üheksa ekipaaži ja iga võistlus oli sündmusterohke. Meie jaoks kõige mõrudamalt lõppes Viru ralli, kus kindlalt esikohalt tuli mootori rikke tõttu katkestada. Need punktid mis sinna jäid, annavad nüüd valusalt tunda," rääkis kaardilugeja Heiti Laast. Hooaja kokkuvõttes tuli Elmo Käärikul alla vanduda Timo Kallingole ja Mario Karusele.

"Hooaja lõpptulemusele mõjus ka kindlasti see, et aasta esimesele Põlva etapile me ei jõudnud, kuna auto oli alles garaažis algosakesteks laiali jaotatud," jätkas Laast. "Sel hetkel vilistas rahakotis ainult tuul ja kuigi tehti ebainimlikke pingutusi auto valmimiseks, ei olnud võimalust seda õigeks ajaks võistlusvalmis saada. Tallinna ralliks oli auto koos ja tegi kurja häält, aga seadistusega olid asjad veel väga nadid. Auto küll röökis ja neelas meeletus koguses bensiini, aga edasi ei läinud küll paremini, kui tavaline tänavasõidu mosse. Õnneks oli meil abilisi, tänu kellele oli auto Viru ralliks hoopis teine auto!"

"Otepää ralliks olid Rakveres esile tulnud mootori nõrgad kohad likvideeritud ja sellest kujunes väga põnev võiduajamine esikolmiku kohtadele. Ka Paide rallil oli võimalus esikolmikus ilma teha, aga seda üritust hakkas segama käigukast, mis enam käike sees ei tahtnud hoida. Viimane võimalus hooaja kokkuvõttes kõrgemale astmele tõusta oli Viljandis, aga nagu paljud teavad, katkestati see võistlus esimesel katsel traagiliste sündmuste tõttu. Seega jäi meie tulemuseks hooaja teine koht mossede arvestuses. Aga isegi paremaks tulemuseks pean ma teise liiga kolmandat kohta, mis õnnestus Eesti autoralli karikaarvestuses saavutada. Seega võib üritust vägagi kordaläinuks lugeda," rääkis Laast.

"Mis saab edasi? Nagu ka kodulehelt näha, on auto müügis ja Elmol plaan rallikarjäär lõpetada. Seega meid selle autoga enam Eesti ralliradadel ei näe. Küll aga sõidab loodetavasti see Moskvitš kellegi teise juhtimise all ja saavutab veel palju," lisas Laast.
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia