Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Tallinna rallil läheb rajale 74 autot
|
Loe lisaks |
|
|
Täna algava XX rahvusvahelise DIO Tallinn ralli ülesandmislehega võrreldes on starti minemas kümmekond autot vähem. Oma loobumisest tehnilistel põhjustel teatas lätlaste paar Mežaks - Ronis, mistõttu ühe WRC auto võrra jääb ralli vaesemaks.
Tehnilised probleemid vaevasid ka Venemaa rallimeistrit Sergei Uspenskit. Huviliste meelehärmiks jääb sellel rallil veel nägemata Andrus Lauri Citroen Saxo debüüt S1600-l. Et eemale jäi ka Rolandas Zujavas, vähenes osa võtvate maade arv Leedu võrra nüüd neljale.
Vähestest kaotustest hoolimata on üsnagi muljetavaldav 18-ne N3-rühma omavaheline rebimine võidu pärast, A6-rühma autosid on 12.
Sõna otseses mõttes kaheteistkümnendel tunnil saadi sõidukorda ka
mulluste võitjate, Margus Muraka- Toomas Kitsingu Ford Focus WRC. Alati heatujuline Murakas oli tõsisem kui tavaliselt. "Oleme saanud autot eelmisel nädalal õige pisut katsetada. Aga praegu ei oska võistluse peale veel mõeldagi. Peatähtis, et auto kokku saaks ja et see ka koos püsiks."
Toomas Kitsing: Margus pole selle autoga asfaldil praktiliselt üldse
sõitnud, mõnisada meetrit ehk, seepärast lauluväljakul sõidame
kikivarvul. Eks homme läheb õigeks proovimiseks.
Jari Viita: Võistlus tuleb põnev. Hoiame pöialt, et sadama ei hakkaks. Eesti teed on niigi libedad, mis siis veel vihmast rääkida."
Katsed on Viitale tuttavad, Kivitammi ja Pirita välja arvatud. Samas on soomlasel meeles mullune valus kogemus kui sõit Tallinna rallil turboprobleemide tõttu üsna varakult otsa sai.
Tehniline komisjon ühtegi masinat välja ei praakinud, kuigi pisiprobleeme oli. Nagu ikka suurte rallide puhul.
Enne võistluste algust koos istunud žürii tegi mõningaid muudatusi
stardijärjekorras, mis jääb püsima ralli lõpuni, sest regrupeeringut
võistlustel ei tehta. Kui, siis muutub järjekord võistluste kulgedes
tihendamisena katkestajate kohtadelt.
Ralli avapäeva kaks Lauluväljaku katset on soojenduseks homsele
täispikale võistluspäevale. Kuigi, nagu ajalugu on näidanud, võivad ka
favoriidid asfaldi peal näppu lõigata. Seetõttu riski peale välja ei minda. Homsete katsete osas muudatusi ei ole. Nagu varem teatatud, lüheneb Kiili katse nelja kilomeetri võrra.
|
|
|
|