Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Suurärimees Oleg Gross uuendab Kehala paarisrada
Rakvere suurärimees Oleg Gross ostis mittetulundusühingult K.O.S. Kehala paarisraja ning tahab autospordisõpradele hästi tuntud võistluspaiga suveks korda teha, kirjutas Virumaa Teataja.
"Ei ütleks, et see rada väga käest ära oli, Märt Ots oli oma spordiklubiga K.O.S. seda jõudumööda korras hoidnud aga raja areng oli peatunud küll," märkis hiljuti Kehala ringi ostnud Rakvere suurärimees Oleg Gross, kes tahab eeloleval suvel viiendat korda toimuvaks rahvusvaheliseks Viru ralliks rajale uue värskema näo anda ning ralli põnevamaks muutmiseks uue, umbes kahekilomeetri pikkuse raja lisada.
"See, kellele rada kuulub, polegi nii tähtis, oluline on, et rada edasi areneks, oleks tasemel," jätkas Gross. "Rallindus on mulle võõras ala, vanad tegijad, eeskätt ralliasjatundjatest spordiklubi K.O.S. eestvedaja Märt Ots, on mul pidevalt abiks, annavad nõu."
Uus ja senisest kiirem rada, mis rajatakse väljapoole praegust paarisrada, peaks tema sõnul valmis saama viienda Viru ralli avapäevaks 30. juuniks.
Kehala vanasse karjääri aastaid tagasi rajatud 2,3 km pikkune paarisrada on olnud erinevate autospordivõistluste korraldamise paigaks. Kehala ring on kuulunud ühe osana kindlalt rahvusvahelise Viru ralli koosseisu ning oma hea nähtavusega olnud rallipublikule üks atraktiivsemaid ja kõige rohkem elamusi pakkuvaid vaatekohti.
"Tegutseme siin üheskoos, mõtleme, mida annab raja juures paremini teha, plaane on palju, tahame ka uusi radasid juurde teha, hiljem ka detailplaneeringu tellida ning kinnistu piiridesse ehitisi rajada," rääkis Gross.
Vinni vallavanem Toomas Väinaste, kelle jutul ringraja vastne omanik kõikvõimalike kooskõlastamiste ja keskkonnaeeskirjade järgimise asjus esimesena käis, lubas, et ei hakka autosportlastele nii vajaliku treeningu- ja võistluspaiga uuendamisel piduriks.
"Mingit bürokraatlikku jama ei kavatse me küll ajama hakata," kinnitas vallavanem Toomas Väinaste Virumaa Teatajale ning lubas õige pea ka ise remonditavat rada vaatama minna.
Suurärimehe sõnul on üheks põhjuseks, miks ta Kehala ringraja ostis ja selle taseme parandamise oma südameasjaks võttis, see, et poeg Georg Gross tegeleb majandusõpingute kõrval juba teist hooaega tõsiselt autospordiga.
Vaata lisaks:
www.virumaateataja.ee
|
|
|
|