Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Liblik ja Mesila võtsid viimaselt etapilt maksimumi
|
Loe lisaks |
|
|
Veoautodel olid Saaremaa rallil konkurentidele püüdmatud Priit Liblik - Riivo Mesila autol GAZ 52. Teiseks tulnud rallipaari Raivo Prukner - Reiner Prukner edestasid saarlased ligi poolteise minutiga.
Saarlasi kõige ägedamalt ohustanud Marco Lee - Rein Jõessar (GAZ 51), kes võitsid klassis E11 seitsmenda, kaheksanda, üheksanda ja kümnenda katse ning vähendasid vahe rallipaariga Priit Liblik - Riivo Mesila kuuele sekundile, viimast kiiruskatset ei lõpetanud ning nii kuulus võit saarlastele.
"Leel Saaremaa ralli võit puudub. Kui meie läksime viimasele katsele põhiaega tegema, siis olid tal samad kavatsused. Mees pusis lõpus kõvasti ja eks see sai saatuslikuks," sõnas Riivo Mesila.
Vaatamata võidule ei sujunud saarlaste sõit viperusteta. Kaugatuma katse lõpus purunes nende autol manomeetri toru ja see lõi kabiini õli täis. "Järgmise katse pidime seepärast võtma rahulikult, kuna auto oli seest libe. Servises pesime bensuga puhtaks, et pedaalid enam libedad poleks," rääkis Mesila, lisades, et Undva katsele minnes purunes neil ka üks esirehv.
Võistluses medalitele oli saarlaste jaoks oluline seni meistrivõistluste arvestuses teisel kohal olnud Jaanus Liguri ja Aivar Kenderi katkestamine viiendal katsel. "Pärast seda oli meil pisut kergem, sest siis oli vaja sõita veel ralli esikohale."
Nii kogusid Eesti meistrisarjas pärast kehvema etapi mahaarvestamist Marco Lee - Rein Jõessar 35, Priit Liblik - Riivo Mesila 32 ja Jaanus Ligur - Aivar Kender 30 punkti.
Mesila sõnul ollakse hõbemedalitega rahul. Nüüd tehakse auto korda, seda täiustatakse natuke ja minnakse edasi: "Kindlasti sõidame ka järgmisel aastal."
|
|
|
|