Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Marek Mägar
05. oktoober 2006 18:36
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Aava juhendas Lõuna-Eestis Belgia rallisõitjaid

 Foto: ReproRallisõitjad Urmo Aava ja Kuldar Sikk juhendasid 4. oktoobril autoralli MM-võistluste JWRC-sarja kolleege Belgiast. Eestlaste käe all said koolitust piloot Bernd Casier ja kaardilugeja Frederic Miclotte.

Renault Cliol võistlevad ja hetkel sarja punktitabelis kaheksandal kohal olevad Bernd Casier ja tema kaardilugeja Frederic Miclotte saabusid Eestisse, et saada näpunäiteid võistlemiseks kruusakattega teedel.

Elu esimese kruusaralli sõitis Casier käesoleval aastal Sardiinias. JWRC tippsõitjatele kaotati seal 2-4 sekundit kilomeetri kohta ning võistlus lõppes neile katkestamisega. Samas on ees ootamas järgmisel nädalavahetusel sõidetav etapp Türgis, Kemeri ümbruse teedel. Enne seda soovitas Renault tehasemeeskond noorel belglasel omandada kogemusi kruusal.

Juhendajaks paluti Urmo Aavat ja Kuldar Sikku, kes kasutasid paremate sõiduvõtete edastamiseks "Be the Rally Driver" N-rühma Peugeot 206 treeningautot.

"Esialgu arvas Bernd, et 110-hobujõuline auto ei võimalda õiget sõidutunnetust, kuid sai peagi aru, et kiirus ei ole peamine. Just sellise autoga tulevad välja sõiduvead, mida ei ole võimalik kompenseerida autos peituva jõuga," sõnas Urmo Aava.

Kuldar Sikk jagas näpunäiteid parema kiiruslegendi koostamiseks kruusal, kus on üliolulised täpsed trampliini ja kiirete kurvide kirjeldused. Kokku läbiti Rõuge valla teedel 130 treeningkilomeetrit.

"Eestis on suurepärased kruusakattega teed, mis annavad hea võimaluse parema sõidutunnetuse saamiseks. Mina jäin treeningpäevaga igati rahule," lausus Bernd Casier. "Urmo ja Kuldar jagasid kasulikke näpunäiteid õige sõidutrajektoori jälgimiseks ja kiiruslegendi koostamiseks, millest ma siiani olen tõsiselt puudust tundnud. Kesk-Euroopas ei ole sobilikke teid, mistõttu on minu senised oskused kruusal päris napid. Kui kõik plaanipäraselt läheb, siis üritan järgmisel hooajal startida ka ühel siinsel rallil."
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia