Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
30. august 2006 22:45
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

BMW Autocrossing meelitab kopsakate auhindadega

 Loe lisaks
BMW Autocrossingul segasid kaarte muutuvad olud

Järgmisel laupäeval toimub Pärnus BMW Autocrossing

 Foto: Erakogu
Laupäeval peetakse Sauga ringrajal heategevusliku iseloomuga võistlus "BMW Autocrossing 2006". "Suurel rajal osalejatele on korralikud auhinnad," lubas võistluse direktor Kaido Soorsk.

2. septembril korraldavad BMW esindaja Eestis AS United Motors ja MTÜ Eesti BMW Klubi Pärnu ringrajal omanäolise sprindivõistluse. Pikemal rajal saavad mõõtu võtta mehed ja naised tänavasõiduautodel, lühemal rajal võistlemiseks on osavõtjail kasutada kaks BMW sõidutreeningu autot.

"Suur võistlusrada on iseenesest Pärnu ringraja väike ring, kus tagasirgel kiire šikaan. Peatuda tuleb kurikatega tähistatud boksis," iseloomustas Kaido Soorsk võistlustrassi, kus peetakse arvestust kolmes klassis. Sel rajal saavad täiskasvanutega mõõtu võtta ka EAL litsentsi või rahvasportlase võistlejakaarti omavad noored.

"Noored saavad seal sõita nagu ikka rallisprinti sõidetakse. Poisid vastavalt kas üle või alla 1800 ccm mootori töömahuga autode arvestusklassis ja tütarlapsed naiste arvestuses," selgitas Soorsk.

Nn väikesele rajale, kus võetakse mõõtu 2,5 liitrise mootori töömahuga kolmanda seeria BMW-l, noori ei lubata. "Ilma lubadeta noored saavad oma autodega sõita ainult suurel rajal," täpsustas neljandat aastat sõidutreeninguga tegelev võistluse juht Eedo Raide.

"Väikesel rajal on sirge, millele järgneb möödapõike katse ning suhtelisel kiire slaalom. Siis pööratakse auto ringi ja minnakse sama teed tagasi. Finiš on stoppjoonega," iseloomustas Kaido Soorsk lühikest võistlusrada.

Ta jätkas: "Võrreldes teiste sprindiradadega on ringrajal hea sõita, seal ei lõhu autot. Plussiks on ka see, et rada on hästi turvaline. Teine asi - tegu on täiesti unikaalse üritusega - neil juhtimisõigust omavail inimestel, kellel autot pole, on võimalus sõita sõidutreeningu autoga."

Soorsk lisas, et üritusele tasub kätt proovima tulla, kuna võistlejate vahel läheb loosi mitmesuguseid auhindu: "Mis täpselt, selle jätame veel saladuseks."

"Suurel rajal osalejatele on viisakad auhinnad. On 3000 kooni eest bensiini, on kinkekomplektid," loetles Soorsk. "Mullu oli üheks auhinnaks rehvikomplekt."

Võistlejate eelregistreerimine lõpeb 1. septembril kell 17. Laupäeval, 2 septembril toimub täiendav registreerimine võistluspaigas alates hommikul kella kümnest. Kell 10-11.30 on võistlustrassid avatud osavõtjaile jalgsi tutvumiseks. Võistlus avatakse südapäeval, start esimesele autole antakse kell 12.15.
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia