Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Rallimehed pannakse Paides traktori rooli
|
Loe lisaks |
|
|
Paide ralli lõpuautot sõitev Valtra traktor on juba aastavanune uudis. Tänavu ei lase ralli korraldajad aga põllutöömasinat pärast raja läbisõitmist veel sugugi puhkusele, sest traktor aitab välja selgitada kahe rolleri omanikud.
Türi firma AS Taure tegeleb soomlaste Valtra (endise Valmeti) traktorite maaletoomisega ning on ühtlasi Paide ralli toetaja. Ettevõtte majandustulemustest rääkimiseks pole siinkohal õige aeg, kuid olgu siiski mainitud, et Taure on Eesti suurim traktorimüüja Valtrad lähevad nagu soe sai.
"Kaks aastat tagasi oli Paide ralli peaauhinnaks sõiduauto Škoda," meenutas ralli reklaamijuht Ervin Runnel. "Auto võitmiseks pidid ralli arvestusklasside võitjad sellega vigursõitu tegema. Mullu sõideti vigurit rollerite järele piloodi ja kaardilugeja ajad summeeriti. Tänavu jätkame traditsiooni, kuid "vigursõiduautoks" on Valtra traktor."
Süsteem jääb endiseks Paide ralli iga arvestusklassi võitjapaar lunastab endale pileti võistlusjärgsele vigursõidule. Juhi ja kaardilugeja ajad liidetakse kokku ning parima aja saavutanud rallipaar võidab rollerid.
"Tahaksime täpselt sama raja teha, mis mullu," rääkis Runnel, "siis oleks põnev aegasid võrrelda. Rallimeestel ei maksa traktorit karta. Olen ise ühe niisugusega proovisõitu teinud, uues traktoris on komfort samasugune nagu S-klassi mersus."
|
|
|
|