Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Riivo Pappel uue võistlusautoga rahul
|
Loe lisaks |
|
|
Vahetult enne Narvas toimunud rallisprindi etappi sai võistluskorda Riivo Pappeli võistlusauto Honda Integra Type R. "Auto on hea juhitavusega, pidamine oli suurepärane," rääkis "Narva kevad 2003" võistluselt 2WD (gr. A, N, E) klassis võidu võtnud Pappel.
"Tõsi, auto on enne meie kätte jõudmist teinud avarii Vilniuse ringrajal, kus Indrek Sepp sattus sellega külglibisemisse ning käis ülekaela. Autol polnud erilist hullu, ühtki plekki vahetada vaja ei olnud," selgitas Riivo Pappel Mitsubishile lisaks muretsetud sõiduki ajalugu.
"Saime auto võistluskorda varem, kui oletasime. Eks oli huvi ka võimalikult kiiresti uuel autol startida," selgitas Pappel, miks Hondaga juba Narva võistlusel osaleti. "Enne sõitu sai autot seadistatud ja tundus okei. Kuna stabika vardad on reguleeritavad, sai auto võrdlemisi jäigaks tehtud ja saime pidamise väga heaks," rääkis Hondaga rahul olev JR Racingu piloot.
Juba hooaja esimeselt etapilt 2WD-ralli klassis 20 punkti korjanud Pappelil on õnnestunud mõlemad toimunud sprindivõistlused võita. "Seni on jah Aivis Ohtlat õnnestunud seljataga hoida," rääkis Pappel, "Lauluväljaku sprindi sõidan kindlasti kaasa, siis otsustan, kuidas sprintidega edasi."
Tõenäoliselt võistleb Riivo Pappel kõigil Eesti meistrivõistluste arvestuses toimuvatel autorallidel. "Ralli on väga karm ala, seda ei oska väga ette öelda," andis Pappel oma kommentaari ralli kohta.
"Vanem Mitsubishi on müüdud, eelmise auto vastu on ka huvi tuntud. Pole mõtet autoparki pidada," leidis Honda Integra Type-R'il debüteerinud Pappel, kelle edenemist autospordis on toetanud RMA, Tallinna Sadam, Ravatek, Kaeser Kompressorid ja Värvaltrans OÜ.
|
|
|
|