Soome etapi korraldaja AKK Sports investeerib sel hooajal ralli reklaamimisse miljon eurot ning sõlmis lepingu maailma juhtivaima reklaamiagentuuriga DDB.
"Soome Neste ralli valiti 2002. aastal hooaja parimaks ralliks," märkis DDB esindaja Mikko Siukosaari. "Kasutame seda tiitlit, et tavapubliku hulgast veel rohkem potentsiaalseid rallihuvilisi üles leida."
"Kogu ettevõtmise idee põhineb soomlaste huvist oma riigi võistlejate vastu. Üks Neste ralli kuulsuse põhjuseid ongi ju kohalike suurepärane esinemine. Meie sooviks on see ära kasutada ning tekitada veel rohkem põnevust ja ootusärevust. Tänu sellele peaks rohkem inimesi kohale tulema, et tõenäoliselt võidab soomlane," ütles Siukosaari.
Televisiooni reklaamikampaaniaga on kavas alustada 14. juulil (kuu aega enne ralli toimumist) paralleelselt koos ürituse ulatusliku kajastamisega ka muus meedias.