Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Margus Remmak teeb tänavu kaasa täishooaja
"Eelmise hooaja järel olime veendunud, et jätkame vaid valitud etappidel, ent nüüdseks on plaanid muutunud," kinnitasid Margus Remmak ja tema kaardilugejad Olaf Suuder ning Urmas Roosimaa.
Tiimipealik Ivar Raidam töötles paraja põhjalikkusega mõlemat seni Margus Remmakuga võistelnud kaardilugejat Urmas Roosimaad ja Olaf Suuderit tagamaks piloodile võimalus võtta osa kõigist 2006. hooaja etappidest.
"2006. aasta hooaaja eelarvet kokku pannes oli näha, et meil ei ole võimalik osaleda tervel hooajal, aga kui Olaf ja Urmas mõtlesid välja plaani jaotada omavahel etapid ning puudujääv ressurss, muutus olukord konkreetsemaks," räägib Margus Remmak.
"Projekt Remmak-Suuder-Roosimaa tegelikult sai alguse Ivar Raidamilt," tunnistab Urmas Roosimaa. "Teemat arendades leidsime kõigi kolme vahel kiire ja kõigiti sobiva lahenduse. Selleks, et Margus saaks sõita täishooaja, tuli sõidud kaardilugejate vahel ära jagada. Üks sõidab, teine otsib lahendusi ja vastupidi. Mulle sobis selline lahendus samuti, kuna tervele hooajale nii väikese ajavaruga katet leida suhteliselt keeruline."
"JR klubi tegutsemissuundade muutumisel jääb üle ka ajalist resurssi, mis seni oli vast kõige keerulisem - aastal 2005 osalesin 12 rallil, sealhulgas neljal rahvarallil. Iseenesest pole sellises lahenduses midagi imelikku, on Margus ju sõitnud Olafiga mitmel sportrallil ning ka minuga startinud 2003. aasta Paide rallil. Kuna Marguse legend on meile mõlemale tuttav ja omavahel on kõigil hea üksteisemõistmine, siis vahetuv kaardilugeja ei tohiks probleemiks olla," sõnab Roosimaa.
Praegu on paigas, et Olaf Suuder stardib Margus Remmakuga Tallinnas ja Saaremaal, Urmas Roosimaa hooaja avaetapil Otepääl ja Paides. "Ülejäänud kalendri vaatame paika juuniks," täpsustab ta.
Margus Remmak kommenteerib: "Mõlemad mehed on suurepärased inimesed ning suudavad keskenduda sportlikule tulemusele. Meenutame, et Urmas on värske meister klassis A5 ja Olaf kahekordne meistrivõistluste hõbe rahvuslikus klassis!"
"Minule sobib selline kalender hästi," lausub Olaf Suuder. "Urmas on oma asjalikkusega ja pühendumusega mulle heaks eeskujuks, Margus on aga selline sõidumees, kelle kõrval närv puhkab. Eesti on väike riik, raha liigub siin vähe seega miks mitte moodustada kolmeliikmeline meeskond, kuhu igaüks oma rahastajad kaasa toob. Kogu ettevõtmise juures on võtmeisikuks aga Ivar Raidam, kes oli mures sellepärast, et üks hea sõitja istub võistlemise asemel liiga palju kodus."
Margus Remmak tunnistab, et Eesti meistrisarjas täisprogrammiga osalemine on tema ammune soov. "Siiani ei ole see õnnestunud eelarveprobleemide tõttu," märgib mees.
"Loomulikult oleks võimalik hooajal osaleda pisut odavama 2WD autoga, kuid kiiruste vahe võrreldes 4WD-ga on erinev, mistõttu on kaherattaveolisega võistelmine vähem huvitav. Vähetähtis ei ole ka meeskond, kus meil on võimalus kasutada hästi ettevalmistatud auto ning professionaalsed insenerid."
|
|
|
|