Kliki siia Kliki siia
Kas oled sel aastal külastanud mõnd võistlust väljaspool Eestit?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
18. november 2005 11:02
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Stanislav Travnikov: Tuleval aastal olen taas Saaremaal stardis!

Stanislav Travnikov. Foto: Rando AavTänavusel Saaremaa rallil napilt A-rühma esikolmikust välja jäänud Stanislav Travnikov on tõenäoliselt rallisõitja, kes järgmisel aastal konkurentide elu võistlusrajal taas kibedaks teeb. Detsembris 32-aastaseks saav piloot lubab jätkuvalt eestlastega mõõtu võtta.

Eelmisel aastal olid Saaremaal absoluudis 47, tänavu 17. kohal. Kas 30 koha võrra tõusmise põhjuseks oli uus auto, uus kaardilugeja või suurenenud kogemustepagas?

Kõik see, lisaks natuke õnne! Olin ralli ajal heas tujus ja lõõgastunud.

Tänavu jäid Saaremaa rallil A6 klassis 1,9 sekundiga esikolmikust välja. Mis emotsioonid tekkisid?

Ausalt öeldes olin natuke ärritunud, kuid siiski õnnelik, et suutsin finišeerida sellisel keerulisel rallil ja üsna heal absoluutarvestuse kohal.

Kus katsel ja miks kõige enam aega kaotasid?

Enne kümnendat katset oli Andres Kase ja Kajar Valle ees ligi 20 sekundiline edu, kuid see katse oli väga libe. Pärast silda keeras auto nina valesse sõidusuunda ja ma kaotasin neile. Alustasime üheteistkümnendat ja ühtlasi viimast katset 0,1 sekundilise vahega. Proovisin sõita ettevaatlikult, sest mulle oli väga oluline hooaja viimasel rallil finišeerida. Lõpuks kaotasin katsel kaks sekundit.

Rääkides mõne sõnaga Saaremaa ralli ajal valitsenud ilmast - kas oled sellistes oludes varem võistelnud? Libe, pori, lakkamatu vihmasadu...

Ei. See oli mul esimene kogemus sellistes tingimustes rallit sõita. Lõpuks tundsin end siiski üsna mugavalt, kuid kiirust oli vähem, kui ma olen harjunud.

See oli sulle Mitsubishi Lancer Evo kaheksal neljas ralli...

Jah.

...ja esimene koos Oleg Krõloviga?

Just. Tegelikult olen Olegile väga tänulik, sest ta aitas mind ralli jooksul palju ja avas mu silmad, mis on vahet professionaalsel kaardilugejal ja kaardilugejal, kel ei ole nii palju kogemusi.

Mitu korda Eestis võistelnud oled?

Kuus korda: Tallinna rallil aastail 2004 ja 2005, Saaremaa rallil 2004 ja 2005, Paides 2004 ja Lõuna-Eesti talverallil 2005.

Mis sind Eestisse võistlema meelitab?

Esiteks rallide perfektne korraldus ja hästi tagatud ohutus. Teiseks pealtvaatajate ja korraldajate tore ning soe suhtumine sportlastesse. Samuti on põhjuseks huvitavad ja teistsugused teed.

Kui mitmel rallil oled üldse võistelnud, kui palju startinud ja kui mitmel korral finišisse jõudnud?

Mu esimene tõsine ralli oli Venemaa karikavõistluste arvestusse kuulunud Jakkima ralli - eelmise aasta alguses. Enne seda olin osalenud mõnel klubirallil ja kolm korda roolinud nullautot. Alates sellest ajast olen osalenud üle 20 rallil, neist kuuel finišisse ei jõudnud. Katkestanud olen kahel korral tehniliste probleemide pärast ning neljal korral teelt väljasõidu tõttu.

Millised on su parimad tulemused rallidel?

Absoluutarvestuse 11. koht Venemaa meistrisarja rallil "Valged ööd 2005", kolmas koht üldarvestuses Venemaa karikasarja etapil Pihkvas ning 11. koht Läti meistrivõistluste etapil "Latvija 2005".

Kuidas autosporti sattusid?

Alustasin autol VAZ 2108. See oli viis aastat tagasi, kui sõitsin autokrossi. Seejärel proovisin jääradu Ford Escort Cosworthiga. Tuleb tunnistada, et väsisin ringitiirutamisest ära. Nii osalesin 2004. aasta talvel oma Fordiga esimesel klubirallil.

Milline on ilusaim mälestus tänavusest hooajast?

Venemaa karikavõistluste arvestusse kuulunud rallil poodiumile pääsemine, sest ootasime kohta maksimumina esikümnes.

On sul palju fänne, kes raja ääres pöialt hoiavad?

Ei usu, et palju. Võibolla mõned sõbrad ja sugulased, kes mu sõitu vaatama tulevad.

Mida tahaksid öelda oma konkurentidele ja siinsele rallipublikule?

Tahan soovida oma rivaalidele edu, rikkaid sponsoreid ja et nad ei sõidaks kiiremini, kui nad sel hetkel on suutelised (see oli esimesel aastal mu suurim viga).

Rallifännidele tahan aga öelda, et palun olge rallit vaadates ettevaatlikud. Rallil on halvim, mis võib juhtuda, kui sõidad pealtvaatajale otsa... See on halb, kui publik ei saa aru, kus on ohutu olla ja mis võib autoga juhtuda.

Rääkides järgmisest aastast, kus ja millistel rallidel plaanid osaleda?

Päris kindlasti tahan osaleda Läti meistrivõistlustel. See võimalus avaneb suuresti tänu Läti kompaniile Kronus, kes on valmis mind tuleval hooajal toetama. Lisaks kavatsen kaasa teha mõned sõidud Venemaal ning võistelda Eestis Tallinna ja Saaremaa rallil.





Stanislav Travnikov - Oleg Krõlov 38. Uno X Saaremaa rallil. Fotod: Rando Aav / rally.ee
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
11.09.2017
Kulbilohu rallikross 9.09.17 (0)
09.09.2017
Tapa autokross 09.09.2017 (0)
31.08.2017
Smiltene autokross 27.08.17 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
21.09.2017 10:52
Rahvaspordi komitee koosolek (0)
11.09.2017 19:50
Tapa autokross Sügis 2017 (0)
10.09.2017 09:20
Auto tagaosa madaldamine (BMW) (1)
09.09.2017 20:40
Varbola Rahvaralli 2017 (0)
08.09.2017 10:03
VIDEO: Tapa rahvaralli Uno Aava karikale 2017 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia