Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Muutuvad ralli- ja autokrossi tehnilised tingimused
|
Loe lisaks |
|
|
Järgmisest hooajast muudetakse Eesti meistrivõistlustel ralli- ja autokrossis masinaklasside arvestust, ning hakkavad kehtima tehnilised tingimused, millede aluseks on FIA Div. 1 tingimused.
2003. aasta Eesti meistrivõistlused rallikrossis peetakse järgmistes masinaklassides: noored (vanuses kuni 17 aaastat), ERK kuni 2500 cm³, ühisklass ja veoautod.
Autokrossi 2003. aasta Eesti MV peetakse masinaklassides: noored kuni 17 a, ERK esivedu kuni 2500 cm³, ERK tagavedu kuni 2500 cm³, ühisklass, bagid, veobagid, veoautod.
Alates 1. jaanuarist 2003 kehtivad Eesti Vabariigis rallikrossiautodele rahvuslikud tehnilised tingimused, millede aluseks on FIA Div. 1 tingimused, v. a. mootorit ja vedavaid sildasid puudutav (lubatud vaid vabalt hingavad ja ühe vedava sillaga).
Rallikrossi etappe on kokku viis ja arvesse läheb nendest 4 (n-1). Autokrossi etappe on neli ja neile lisanduvad viis rallikrossi, ehk siis kokku 9 etappi. Arvesse läheb 7 etappi (n-2).
|
|
|
|