Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Urmo Aava Itaalias uuema Suzuki Ignise roolis
|
Loe lisaks |
|
|
Urmo Aava ja Kuldar Sikk stardivad järgmisel JWRC etapil Itaalias uuemal Suzuki Ignisel. Auto vahetuse pakkus välja Suzuki mootorispordi osakonna juht Nobuhiro Tajima.
Kui Suzuki piloodid Guy Wilks, Mirco Baldacci ja Kosti Katajamäki kasutuses on sel hooajal olnud Suzuki Ignise värskem mudel, siis eestlased Urmo Aava ja Kuldar Sikk on juunioride MM-võistlustel kihutanud teist aastat järjest sama spetsifikatsiooniga võistlusautol.
Hiljuti võttis Urmo Aava mänedžeri Toomas Kitsinguga ühendust Suzuki mootorispordi osakonna juht Nobuhiro Tajima ning pakkus eestlaste kasutusse senisest uuemat ralliautot. "Tegemist on eelmise aasta mudeliga, millega Salvador Canellas sõitis paar rallit. Mootor ja enamik sõlmi on sellel uued," ütles Kitsing SL Õhtulehele.
"Senine auto oli moraalselt vana ja varuosi pole rivitult. Vaevalt see uus auto eelmisest märgatavalt kiirem on, ent vähemalt osad on seal uued," lausus Aava, kelle kinnitusel tähendas Suzuki otsus tema jaoks palju: "Tegelikult pole neil ju kohustust meid toetada, aga nad andsid ühe masina hooaja alguses ja nüüd veel teise ka."
"Koostööst Suzuki Sport Europe'ga on meile rahaliselt nii suur abi, et ilma selleta ei teeks midagi," lisas tänavu erameeskonnas Suzukil sõitev Aava. "Kui me 2003 aastal oleksime midagi valesti teinud, ei oleks nad meile autot ja tuge andnud. Meie asi on seda maksimaalselt kasutada ja koostööst kümne küünega kinni hoida."
"Kui saame jätkata samadel alustel - Suzuki kindlustab masina ja ise leiame raha muude kulude katteks, on kõik hästi," ütles Kitsing SL Õhtulehele. Kui aga koostöö Suzukiga peaks katkema, on eestlastel tagataskus variant liituda ühe teise meeskonnaga.
|
|
|
|