Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Mootoriprobleemid rikkusid Suzuki tiimi plaanid
|
Loe lisaks |
|
|
Mõlemad Suzuki tehasetiimi rallipaarid olid sunnitud Mehhiko MM-ralli katkestama juba avapäeval. Esmalt lagunes Per-Gunnar Anderssoni võistlusauto, seejärel langes rivist välja Toni Gardemeisteri oma.
Per-Gunnar Andersson näitas mägistel ja kivistel teedel peetava Mehhiko ralli avapäeva esimesel kolmel katsel head kiirust, kuid teel hooldusalasse hakkas võistlusmasina mootor jõudu kaotama. Kuigi meeskonna poolt pressile edastatud teates seisis, et mootori võimsus taastus, otsustati rootslane edasisest võistlemisest kõrvale jätta ning jõuallikas saadeti kontrolliks tehasesse.
Toni Gardemeisteri autot vaevasid samuti avakatsetel mootoriprobleemid, mille üheks näiteks oli gaasipedaali vajutamisele mittereageerinine. Soomlane oli sunnitud streikiva jõuallikaga auto rajaserva jätma mõne kilomeetri kaugusel neljanda lisakatse stardist. Ka selle Suzuki SX4 WRC rallimasina mootor lennutati Jaapanisse inspekteerimiseks.
Toni Gardemeister, kellele Mehhiko ralli oli sajandaks korraks MM-etapil osaleda, tunnistas katkestamise järel: "Kahjuks jääb sajas ralli mulle meelde valedel põhjustel. Meil ei olnud võimalust näidata, milleks võimelised oleme, sest alates esimesest katsest oli autol võimsusega probleeme ja pidime avakatse lihtsalt kulgema. See oli imelik tehniline viga, kui korra oli võimsust ja siis jälle mitte. Ma olen kindel, et tiim saab vea põhjusele jälile."
Gardemeister toonitas, et läbikukkumiseks Suzuki WRC-tiimi osalemist Mehhikos siiski pidada ei saa: "Auto on alles nii uus ja selle arendamiseks peame veel palju tööd tegema."
|
|
|
|