Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Tartu bagifännid loovad uut võistlusklassi
|
Loe lisaks |
|
|
Tartlastel Rain Langusel ja Sulev Nulgil on valmimas teine ZAZ-i agregaatidele ehitatud bagiauto. Mehed loodavad, et sarnaseid masinaid tekib Eestisse vähemalt 6, mis lubaks autod meistrivõistlustele.
Tartlaste väikebagi tegi esimese avaliku sõidu Tääksi superkrossil 19. septembril. 10. oktoobril Tapal loodavad mehed rajal olla juba kahekesi.
"Vanasti oli selline klass ju täitsa olemas," teadis Rain Langus. "Kui meid kuus tükki kokku saaks, oleks Eesti Autospordi Liit nõus meile oma sarja korraldama."
"Ise olen asjaga tegelenud ja palju kõrvalt vaadanud," selgitas Langus oma huvi. "Esimese auto saime suve alguses valmis. See ei läinud päris aia taha, aga oli siiski ebaõnnestunud ja seisab garaazhis. Teise autoga käisime juba Tääksis ja Tapa võistluse ajaks loodame kolmanda tööle saada. Päris esimene auto võidusõiduks hästi ei kõlba, aga kahekesi tahaksime demonstratsioonsõitu teha küll."
Auto ehitamine polevat suurt vaeva nõudnud. "Meil oli üks vana "sapikas" - selle lammutasime laiali ja asetasime sillad ning mootori garaazhipõrandale maha. Siis hakkasime torusid juurde aretama. Sellise auto peaks iga tehnikahuviline mees valmis saama. Lootus on, et äkki tuleb meid juurde - tegemist on ju odava asjaga, mis just eriti noortele peaks väga hästi sobima. Ise mõtlesime ka esialgu vaid hobibagi peale, aga eks näis, mis sellest välja tuleb."
Tääksis tegi väikebagiga sõitu Rain Langus, auto peamine ehitaja on aga Sulev Nulk. Temale meeldib rohkem ehitada, ise ta sõitma ei kipu," selgitas Langus. "Praegu ei teagi veel täpselt, kes Tapal teise auto rooli istub. Ilmselt "suure bagi" mees Igor Kelk, kes meid Tapale minema ässitaski."
|
|
|
|