Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Avaleht > Bruno Thiry: Eesmärk on võita tiitel Belgias ja Euroopas |
|
Bruno Thiry: Eesmärk on võita tiitel Belgias ja Euroopas
|
Loe lisaks |
|
|
Valitsevat Euroopa autoralli meistrit Bruno Thiryt ootab ees töine hooaeg. Ta võtab osa neljateistkümnest võistlusest ja mitte ainult Belgias, vaid ka meistrivõistluste etappidest koefitsendiga 20.
Bruno, kõik olid üsna üllatunud sinu kaardilugeja valiku üle. Kas selgitad, miks sõidad koos 22-aastase Nicolas Gilsouliga?
Olin fakti ees. Belgias ei ole palju professionaalseid kaardilugejaid. Võttes seda arvesse, küsisin endalt, kas ei oleks mõtekam valida noor, väga motiveeritud noormees.
Kohtusin Nicolasega eelmisel aastal Saksamaa ralli teistikatse ajal. Olin üllatunud tema enusiasmist ja professionaalsest lähenemisest. Ta meenutas mulle Stephane Prevot'i. Sama perfektsionism.
Kui mu kaardilugeja lahkus, siis tuli Nicolas koheselt mulle meelde. Siiani on mu sisetunne olnud alati õige. Miks mitte anda sellele noorele mehele võimalus, täpselt niimoodi nagu andsime Stephanele viisteist aastat tagasi.
Sinu ambitsioonid seoses algava hooajaga?
Ma nautisin eelmist aastat. Kerge on rallide võitmisega ära harjuda! Selle aasta eesmärk on kahekordne: võita tiitel Citroenile Belgias ja Euroopas. Töö ei ole kergete killast ja peame hooaja vältel palju pingutama. Algav 1000 Miglia ralli on alguseks järjekordsele raskele hooajale.
Sul ei ole motivatsioonist puudust?
Öelge mulle põhjus, miks mul peaks olema? Ralli on mu elu ja ma tahan rooli taha saada. Ma ei ole rooli hoidnud alates detsembri "Tšempionite päevast". Seega võite ette kujutada kui erutatud ma olen.
Viimasel kolmel aastal on mul olnud erakordne võimalus olla väga tugeva meeskonna osaks. Kronos Racing on kahtlemata üks professionaalsemaid eratiime. Ja programm mille nad mulle pakkusis on absoluutselt imeline. Saan minna tagasi Belgiasse ja kohtuda Belgia fännidega.
Kas võtab kaua aega, et täielikult kohaneda Citroen C2 Super 1600 autoga?
Ma ei usu. Alustasin oma karjääri kaherattaveolise Citroeniga ja 2000. aasta Euroopa meistrivõistluste programm Xsara Kitcariga andis võimaluse õppida tundma selle auto limiite. Võttis päeva, et aru saada auto juhitavusest ja mootori reaktsioonidest. Usun, et C2 on sarnane. Olen täiesti kindel, et Citroen Sport insenerid on ehitanud väga kiire auto. Ja nad teavad kuidas ehitada ralliautot, sest vaadake meeskonna viimaste kuude tulemusi.
Allikas: www.rally-action.com
|
|
|
|