Uute reeglite järgi saavad ekipaažid kasutada vaid kuutkümmet rehvi ja mitte-Euroopa etappidel peavad tiimid need välja valima juba neli nädalat enne starti. Enne Mehhiko ralli esimest kiiruskatset on mõnel ekipaažil tekkinud kartus, et sai valitud valed rehvid.
Õige rehvivaliku tegemine nõuab väga tugevat kodutööd ja täpset ilmaennustust, kuid on märke, et ralli päevadel võib seal olla soojem kui ennustatu. Suurem osa katseid on pikad - vähemalt 25 kilomeetrit ja seal on palju rehve söövaid kurve.
Markko Märtin kahetses, et ta ei valinud kõige tugevama rehviseguga rehve. Eestlane loodab, et temperatuur langeb kuue-seitsme kraadi võrra ja et kõrgused vähendavad autode võimsust. Eeldatavasti väheneb 2700 meetri kõrgusel auto võimsus viiekümne hobujõu võrra.
Citroen on valinud tugevama seguga rehvid. Kindlasti on kasuks tulnud see, et eelmisel aastal käisid nad Mehhiko oludega tutvumas.
Kõige suurema üllatuse põhjustas Subaru meeskond. Kui Michelini rehve kasutavad meeskonnad valisid kõik Akropoli tüüpi GW rehvid, siis Subaru ei võtnud kaasa Pirelli ekvivalente, vaid valis suure mustriga rehvid. Ühe konkureeriva meeskonna esindaja ei osanud selle peale kosta muud kui "hämmastav".
Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com