Kliki siia Kliki siia
Kas 2021. aasta autoralli MM-sarjas pakkus põnevust?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
rally.ee
16. märts 2004 10:21
Loe kommentaare (3)
Trüki lehekülg

Corrado Provera: Häbi meile, me ei olnud tasemel

 Loe lisaks
Mehhiko Corona ralli tulemus annab Fordile lootust

Mehhiko ralli korraldajad said Inmarsat rallistaari auhinna

Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2004. a. 3. etappi

Provera Grönholmi peale vihane

Corrado Provera läheb pensionile

Corrado Provera: Kaks autot tootja kohta on jama

Corrado Provera. Foto: Adam Jurczak
Peugeot meeskonna boss Corrado Provera tunnistas, et nad peavad häbi tundma oma järjekordse probleemse ralli pärast. Marcus Grönholmi autol tekkisid probleemid juhitavusega ja Harri Rovanperä sõidukit vedas alt esivedrustus.

Marcus Grönholm võitles ralli esimesel päeval võidu eest ja oli motiveeritud, sest talle teada olevalt olid roolivõimendit vaevanud probleemid, mis teda Monte Carlos ja Rootsis segasid, kõrvaldatud. Mehhiko ralli teine päev oli aga soomlasest endisele maailmameistrile õudusunenägu, sest probleemide jätkumine kukutas ta üldarvestuses liidritest kolme minuti kaugusele - kuuendaks.

"See ei ole esimene kord, kui meil autoga see probleem tekib," lausus silmnähtavalt vihane Grönholm. "Peugeot Sport meeskonnas töötab 200 inimest ja ma ei saa aru, kuidas see võimalik on! Ma olen autost surmani tüdinud," lisas soomlane.

Roolivõimendi probleem ei olnud Grönholmil mitte ainus, sest ta ei saa aru, miks meeskonna otsusega kasutati rallil, mille keskmine kõrgus merepinnast on 2500 meetrit, neljakäigulist käigukasti. Suured kõrgused vähendavad auto võimsust.

"Ja veel probleem neljakäigulise kastiga," selgitas Grönholm. "Suurtel kõrgustel on vähem võimsust ja ma pidevalt mõtlesin, mida enne kurve teha, kas panna teine või kolmas käik."

Peugeot probleeme võimendas ilma ettehoiatamata Harri Rovanperä auto roolivarda purunemine. "Ta ei puutunud midagi," lausus Corrado Provera. "Midagi oli valesti materjalis ja disainis ning me kontrollime seda."

Sigarit suitsetav mees kaitses tugevalt oma sõitjaid ja lausus, et palju tuleb teha ära disaineritel ja inseneridel. "Neil on õigus," sõnas Provera, kui talle öeldi, et sõitjad olid vihased. "Võimatu, et võib olla kolmel järjestikusel rallil probleeme roolivõimendiga, see on vastuvõetamatu ja me peame selle parandamiseks midagi ette võtma."

"See oli häbi meile, me ei olnud tasemel," võttis Provera teema kokku. "See oli meie esimene kruusaralli, testisime autot rasketes tingimustes, kuid nagu me kõik teame, siis alles võidusõit näitab vead kätte."

Allikas: Eurosport
Artikli juurde
21.11.2022
Legendaarne rallimees sai Kaugatoma katse äärde mälestuskivi
Artikli juurde
26.11.2022
Estonia ralli on tuleval aastal taas MM-etapiks
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
11.11.2022
Hiiumaa Rahvaralli 4-5,11,22 (0)
16.10.2022
Vasalemma rahvasprint 15.10.2022 (0)
11.10.2022
Saaremaa ralli 7-8.10.22 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
20.11.2022 19:54
Lada cup auto (0)
09.11.2022 21:12
Jaapani WRC ralli 2022 ennustus (0)
25.10.2022 00:35
Saaremaa ralli 2022 (5)
25.10.2022 00:31
Tarvastu karikas 2022 5.etapp Raassilla RX track (1)
19.10.2022 14:30
Hispaania WRC ralli 2022 ennustus (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia