12. detsembril kogunes Monacos FIA mootorispordi nõukogu ning võeti vastu lõplikud otsused autoralli 2004. hooajaks. Esiautod (Gravel Cars) keelustati ning uudne rajatutvumissüsteem saab kohustuslikuks.
Reeglitesse jäeti vaid klausel, et turvalisuse kaalutlustel võib FIA esiautod ka mõnel konkreetsel rallil lubada. (Esiautod saavad vahetult enne kiiruskatse algust tehasemeeskondade sõitjate rajalegendi üle kontrollida.)
Uudne rajatutvumissüsteem (Mille Pistes) saab kohustuslikuks pärast Rootsi rallit. Reeglit ei kasutata vaid juhul, kui mõne konkreetse ralli korraldajad ei jõua uut süsteemi rakendada.
Kinnituse sai ka uus hooldusalade süsteem. Lahtine on aga veel suures osas see, mis uus süsteem endaga kaasa toob. Arvatavasti väheneb katsete vaheliste hoolduste pikkus kümnele minutile. Pikemat hooldust saaks autodele teha päeva lõpus, ning tänu sellele peavad tuleval hooajal autod olema äärmiselt vastupidavad.
Kõik tehasemeeskonnad, kes on endi osaluse registreerinud ei tohi testida:
- väljaspool Euroopat
- Küprosel ja Türgis
- riigis, kus ralli toimub, alates ametlikust rajaga tutvumise algusest kuni ralli lõpuni
- teedel, kus toimub või võib toimuda maailmameistrivõistluste kiiruskatse
- augustis ja novembris