Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Priit Saluri: Hooaeg oli super
|
Loe lisaks |
|
|
Rallisprindis kordas Priit Saluri mullust saavutust ning autorallis sõitis Ekström rallitiimi võistleja end Eesti meistrivõistluste arvestuses hõbemedalile. "Hooaeg oli super," kommenteeris Saluri.
2001. aasta talverallil debüteerinud Priit Saluri kogus sel hooajal kolmelt rallilt kokku 22 punkti, mis tõi aasta kokkuvõttes klassi A2000+ hõbemedali. 2003 aasta Eesti meistrivõistlustel rallisprindis ei andnud ta aga konkurentidele võimalust ning kordas mullust saavutust, võites kuldmedali klassis 4WD A.
Hooaega peab Priit Saluri tervikuna küll õnnestunuks, kuid ise hindab ta parimaks Paide rallit: "Seal sõitsime pingevabalt ja tasuks kolmas koht."
Möödunud aastal Ford Escort RS Cosworthil võistelnud Priit Saluri sel hooajal autoralli kahel esimesel etapil ei osalenud. "Lubasin endale, et Fordiga rohkem ei sõida ja uut autot silmapiiril ei olnud," lausus Saluri selgituseks. Tallinna rallil oli mullune A6 rühma hõbeda omanik taas stardis.
"Mitsu õnnestus osta Aivis Egle käest, kes tuli selle autoga Lätis N-rühmas teisele kohale," ütles Priit Saluri. "Tallinna rallil olime küll uue Mitsubishi Lancer EVO viiega stardis, ent katkesime rallikardaaniristi purunemise pärast. Eriti loll põhjus, arvestades seda, et olime selle just vahetanud."
"Võru ralliks olime juba valmistunud, aga väljasõit ning rumal trassile tagasisõit, mis lõppes purunenud esiosa ja tulekahjuga, jätsid meid punktidest ilma," rääkis Saluri. E.O.S. rallilt korjas rallipaar Priit Saluri - Margus Laasik esimesed kolm punkti. Siis vahetus kaardilugeja ning juba Ponsse Viru rallil asendas Indrek Lepp seni legendi lugenud Laasikut.
"Viimased rallid Paide ja Saaremaa tulime omas klassis esimeseks," rääkis Saluri, kes neilt võistlustelt noppis A2000+ klassis vastavalt seitse ja kaksteist punkti. "Saaremaal hakkas Popov hullumeelseid aegu sõitma, meie seevastu ei leidnud rütmi lõpuni. Järgmisel aastal loodan olla Slavast ees. See nagu eesmärk omaette," lausus Saluri, kes hooaja kokkuvõttes pidigi alla vanduma rallipaarile Vjatšeslav Popov - Sergei Larens.
"Järgmine aasta tõotab tulla huvitav, kuna A-rühmas on meil oma punt, kellega oleme võistelnud omavahel juba aastaid. Gunnar Tamm pidi tulevaks aastaks samuti A-rühma auto ehitama. Hetkel käivad ettevalmistused järgmiseks hooajaks," kõneles Saluri uuele hooajale pilku heites. "Püüdlen järgmisel aastal siiski tiitlivõidule. Seda muidugi juhul, kui WRC-autosid ei ole," tähendas ta.
Lisaks plaanib Saluri kohendada ka võistlusautot: "Väljavahetamisele kuulub vedrustus, samuti teeme autot ca 30-40 hj võimsamaks ning renoveerime käigukasti."
Saluri tänusõnad kordaläinud hooaja eest kuuluvad mehaanikutele, toetajatele ja sponsoritele. "Tahan neid tänada, kes on teinud võimalikuks heal tasemel võistlemise," ei pidanud Saluri paljuks oma abilisi tänada.
|
|
|
|